کد خبر: 20836 A

ببینید:درگیری‌های خیابانی در کازرون

ایران آرت : در حالی که رسانه هایی مثل تابناک ، ایلنا... درگیری در کازرون را به صراحت تایید می کنند و حتی به درگیری مسلحانه نیز اشاره کرده اند، یک نماینده مجلس در همسایگی کازرون از اصل ماجرا اظهار بی اطلاعی کرده است! 

 

تابناک در بخش هایی از یک مطلب بلند با تیتر :" تبدیل هنرمندانه اعتراضات مسالمت آمیز به آشوب توسط مسئولان استان فارس"  که در هنگام نگارش این خبر، مطلب نخست سایتش هم نشسته است، نوشته :

بی توجهی مسئولان استانی و کشوری به مسئله اعتراض های آرام و مسالمت آمیز مردمی در کازرون که در ماه های گذشته بارها دنبال شده بود، اکنون تقریباً از مدیریت خارج شده و تبدیل به موجی از اعتراضات شده است که در آن خبر از درگیری های مسلحانه و شعارهای ساختار شکنانه نیز مطرح می شود.

مردمی که به این موضوع مخالفت دارند، مدعی هستند با رخ دادن تجزیه شهرستان کازرون بسیاری از اماکن، نهادهای فرهنگی و تاریخی شهرستان کازرون از این شهرستان جدا می شوند و این موضوع جدا از بحث مسیرهای مواصلاتی شهرستان است که از مدیریت سیاسی آنها خارج می شود."

در میان چنین اطلاع رسانی هایی

اصغر مسعودی نماینده مردم نی ریز و استهبان در گفت‌وگو با ایلنا درباره ناآرامی های شب گذشته در شهرستان کازرون با بیان اینکه از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم، تاکید کرد: به نظر می‌رسد روال طبیعی در پی این موضوع نباشد، چرا که پیرو اعتراضاتی که مردم کازرون داشتند مسئولان قول داده بودند که مشکل را حل کنند تا مشکلات بعدی بروز نکند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این رابطه استاندار و امام جمعه کازرون هم در گذشته به تهران آمده بودند تا مشکلات را پیگیری کنند.

 

کازرون

 

کازرون

کازرون درگیری کازرون اعتراضات خیابانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین