کد خبر: 2148 A

جادوی اندام این مدل‌ها/عکس‌

جادوی اندام این مدل‌ها/عکس‌

این ها موفق ترین مدل های مد دنیا هستند هر چند که شاید چندان هم زیبا نباشند.

ایران‌آرت: در این مقاله شما را با چهره‌های موفق دنیای مد آشنا می‌کنیم که علی‌رغم داشتن ظاهری نه‌چندان زیبا به مدل‌های موفقی تبدیل شده‌اند و نقص جسمانی نتوانسته آنها را از پیشرفت و داشتن آینده‌ای درخشان باز دارد.

شاید همه‌ی ما تصور کنیم که شرط اول موفقیت در فعالیت‌های مدلینگ، زیبایی است. اما اخیرا چهره‌های زیادی علی‌رغم نداشتن زیبایی و حتی با وجود بیماری و نقص جسمانی توانسته‌اند در دنیای مد موفق شوند. این نشان می‌دهد آنچه مهم است زیبایی ظاهری نیست بلکه توانایی و استعداد است که باعث پیشرفت و موفقیت افراد می‌شود. در این مقاله شما را با چهره‌های موفق دنیای مد آشنا می‌کند که علی‌رغم داشتن ظاهری نه‌چندان زیبا به مدل‌های موفقی تبدیل شده‌اند و نقص جسمانی نتوانسته آنها را از پیشرفت و داشتن آینده‌ای درخشان باز دارد.

 

دافنه گرونولد

دافنه گرنولد

شاید این مدل ۲۲ ساله‌ی هلندی، چهره جذاب و بی‌نقصی نداشته باشد اما او با برندهای مطرحی مانند کلوین کلاین، دیور، گوچی و پرادا همکاری کرده، چهره‌ی کمپین عطر  Dior Addictبوده و در سال ۲۰۱۱ به عنوان بهترین مدل هلندی انتخاب شده است. 

 

جولیا زیمر

جولیا زیمر

جولیا زیمرِ آلمانی زیباییِ خیره‌کننده ندارد، اما چهره‌ی محکم و جدی‌اش، جذابیت خاصی به او می‌بخشد. او اکنون با ویوین وست وود و پرادا همکاری می‌کند و پیش‌بینی می شود در آینده‌ای نزدیک به یکی از موفق‌ترین مدل‌های جهان تبدیل شود.

 

لیزا اوستانینا

لیزا اوستانینا

لیزا اصالتا اهل جمهوری اودمورتیا است. چهره‌ی او با استانداردهای زیبایی چهره‌ی یک مدل کمی فاصله دارد به همین دلیل هنگامی که از یک آژانس مدلینگ پیشنهاد کار دریافت کرد، بسیار متعجب شد. به نظر خودش اصلا چهره‌ی زیبایی نداشت؛ اما او اکنون در کارش موفق است و با برندهای معروفی از جمله دیور، گوچی و پرادا همکاری کرده است. او از ۱۵ سالگی فعالیت مدلینگ را از ژاپن شروع کرد و به شهرهای بزرگ جهان که پایتخت مد شناخته میشوند راه پیدا کرد.

 

ایسا لیش

ایسا لیش

ایسا لیش، مدل دورگه‌ی ژاپنی-آمریکایی، به دلیل صورت لاغر و چهره‌ای که کمی با ظرافت‌های دخترانه فاصله دارد شناخته شده است. به چهره‌ی او لقب ماورایی و فضایی داده‌اند. مسلما او چهره‌ی چندان زیبایی ندارد اما علی‌رغم داشتن چنین چهره‌ای، در دنیای مدلینگ موفق است. او در دانشکده تاریخ هنر درس خوانده و قصد داشت مجسمه‌ساز شود اما سرنوشت او با مدلینگ گره خورد.

 

لارا. اُ. گریدی

لارا گریدی

در زمان کودکی، لارا به دلیل فرم گوش‌هایش مورد تمسخر دوستانش قرار می‌گرفت. با این حال این مدل جوان ایرلندی هیچ‌وقت حاضر نشد زیر تیغ جراحی برود. به علاوه لارا با وجود داشتن همین ظاهر توانسته به یکی از موفق‌ترین مدل‌های جهان تبدیل شود.

 

سیِرا اسکای

سیرا اسکای

سیِرا اسکای، علی‌رغم داشتن چهره‌ای نه‌چندان زیبا، به دلیل داشتن موهای مواج و بلند، صورت بیضی شکل، ابروهای کمرنگ، فرم لبها و بینی ‌باریکش به چهره‌های دوره‌ی رنسانس تشبیه می‌شود. سیِرا به ادبیات علاقه دارد و شعر می‌گوید، به علاوه در دنیای مدلینگ نیز دختر موفقی است.

 

مگدانلا فراکوویاک

مگدانلا فراکوویاک

مگدانلا فراکوویاک، مدل ۳۲ ساله‌ی لهستانی به دلیل فرم صورت و گونه‌هایش شهرت دارد. او با افراد معروفی از جمله کارل لگرفلد کار کرده و وُِگِ فرانسه از او به عنوان یکی از سی مدل برتر دهه‌ی ۲۰۰۰ نام برده است.

 

داماریس گادری

داماریس گادری

داماریس گادری، مدل بلژیکی-آمریکایی، چهره‌ای با ظرافت دخترانه ندارد اما در مدل‌های دخترانه و یونیسکس (هم دخترانه هم پسرانه) به خوبی ظاهر شده است. مجلات مد برای او آینده درخشانی پیش‌بینی می‌کنند.

 

لیندزی ویکسون

لیندزی ویکسون

نمیٰ‌توان گفت این مدل ۲۲ ساله‌ی آمریکایی زیبا نیست، اما فرم لب ها ، چانه و دندان‌هایش چهره‌ی کودکانه‌ای به او بخشیده است. لیندزی اکنون یکی از موفق‌ترین مدل‌های جهان است و مسلما با داشتن چنین چهره‌ای نمی‌توان او را با شخص دیگری اشتباه گرفت.

 

ملانی گیدوس

ملانی گیدوس

ملانی گیدوس با یک بیماری نادر ژنتیکی به نام اکتودرمال دیسپلازی به دنیا آمده که به موجب آن اختلالاتی در مو، ناخن و دندان‌های او به وجود آمده است. این مدل ۲۶ ساله با وجود ظاهر عجیبی که به دلیل این بیماری پیدا کرده است، به سراغ علاقه‌ی خود رفت و شروع به فعالیت در دنیای مدلینگ کرد. دوران کودکی و نوجوانی او به حدی سخت بود که بارها به فکر خودکشی افتاده بود. اما اکنون مدل بسیار موفقی است و از زندگی و حرفه‌اش راضی است و از انجام پروژه های مختلف لذت می‌برد.

 

وینی هارلو

وینی هارلو

وینی هارلو، مدل ۲۲ ساله‌ی کانادایی از سه سالگی از بیماری ویتیلیگو یا بیماری رنگدانه‌های پوستی رنج می‌برد. اما با این وجود به دنیای مدلینگ قدم گذاشت و اکنون از مدل‌های موفق به شمار می‌رود.

 

ماشا تیِلنا

ماشا تیلنا

این مدل اکراینی چشمان بسیار بزرگ و زیبایی دارد. برخی اعتقاد دارند او بزرگترین چشمان جهان را دارد. به او «لقب آدم فضایی» یا «پریِ زیبا» را داده‌اند.

 

کارمن دلورفیس

کارمن دلورفیس

 او با ۸۵ سال سن به‌عنوان یکی از پیرترین مدل‌های دنیا فعالیت می‌کند و با معروفترین مجلات مد و برندها همکاری داشته و در کت واک‌ها شرکت می‌کند.

 

کیسی لگر

کیسی لگر

کیسی لگر مدل فرانسوی، اولین زنی است که به عنوان مدل مرد قرارداد امضا کرده است. به عبارت دیگر او برای تبلیغات لباس‌های مردانه کار می‌کند. قد بلند و موهای کوتاه و فرم صورتش ظاهر یک مرد جوان را به او بخشیده است.

 

مافی

مافی

مافیِ ۲۲ ساله، علی‌رغم نقصی که در چشم او دیده می شود چهره‌ی زیبایی دارد. او را کیت ماسِِ جدید می‌نامند. او مدل موفقی است و نقص جسمی او در این موفقیت بی‌تاثیر  نبوده است.

 

کلی میتندورف

کلی میتندورف

کِلی، علی‌رغم ظاهر نه‌چندان زیبا توانسته به دنیای مدلینگ راه پیدا کند و در این حرفه باقی بماند. او از داشتن چنین ظاهری ناراحت نیست زیرا چهره‌‌ای متفاوت دارد و این همان چیزی است که عکاسان مد به دنبال آن هستند. عکس‌های او بسیار زیبا از آب در می‌آیند.

افراد زیادی مانند این مدل‌ها در صنعت مد فعالیت می‌کنند و ظاهرشان نتوانسته جلوی پیشرفتشان را بگیرد. امروزه دنیای مد به دنبال تنوع بیشتری در کت واک‌ها و کمپین‌های مد است و تنها به داشتن چهره‌ای زیبا و اندامی لاغر بسنده نمی‌کند.
 

 

مدل مدل های معروف جهان مد و فشن ایسا لیش کیسی لگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین