کد خبر: 30413 A

خانم بازیگر ایرانی صفحه اش را بست/فحاشی به خاطر خیانت/عکس

خانم بازیگر ایرانی صفحه اش را بست/فحاشی به خاطر خیانت/عکس

ایران آرت : مینا وحید بازیگر نقش جواهر در سریال "بانوی عمارت" با اشاره به اینکه جواهر، زن بدجنسی نیست، به ایرنا گفت: پس از پخش قسمتی از سریال که مربوط به خیانت جواهر بود کاربران فضای مجازی به یکی از صفحه های اجتماعی ام حمله کرده و به خاطر این خیانت من را سرزنش کردند.

چندی پیش شما، عکسی از کاراکتر "جواهر" در سریال "بانوی عمارت" در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی منتشر کردید و در شرح این تصویر نوشتید "لطفا فحش ندهید، این فقط یک سریال است." دلیل این عکس العمل چه بود؟

پس از پخش قسمتی از سریال که مربوط به خیانت کردن جواهر می شد کاربران فضای مجازی به صفحه اجتماعی من حمله کردند و در پیام هایشان من را به خاطر خیانت جواهر مورد سرزنش قرار دادند، آنها به جواهر در صفحه شخصی من فحش می دادند، انگار واقعا من را با جواهر اشتباه گرفته بودند (می خندد) از این رو مجبور شدم با منتشر کردن یک عکس از جواهر بانوی عمارت به مردم یادآوری کنم که این فقط یک سریال است و من بازیگر این نقش هستم و نه خودش.

فکر می کنید چرا چنین اتفاقی رخ داد؟

چیزی که من در دوران فعالیتم در حیطه بازیگری متوجه شدم این است که مردم به شدت با برخی کاراکتر های فیلم ها و سریال ها همذات پنداری می کنند. آنها این نقش ها را آنقدر باور می کنند که برای اش احساس تاسف کرده و یا دلسوزی می کنند.

مینا وحید واقعا فکر می کند که دریافت چنین پیام هایی نشانه خشم کاربران است؟

بله، در نظرداشته باشید تاکنون فقط مینا وحید مورد حمله کاربران فضای مجازی قرار نگرفته است بلکه خیلی از هنرمندان ایرانی و همچنین والیبالیست های صربستانی ، مسی، رونالدو، داورانی که مسابقات ورزشی ایران را داروی می کردند نیز مورد حمله کاربران ایرانی فضای مجازی قرار گرفتند. 

چرا اینگونه فکر می کنید؟

به نظرمن ما جامعه ای داریم که در آن مردم هیچ وقت خود واقعی شان را نشان نمی دهند و در بیشتر اوقات با یک لبخند برلب با هم معاشرت می کنند، زمانی ظاهر با باطن این افراد در تضاد باشد افراد باید به گونه ای دیگر این تضاد ها را تخلیه کنند، حالا این مردم وسیله ارتباطی به دست آوردند که در آن می توانند با یک صفحه و اسم تقلبی خود واقعی شان را نشان دهند، آنجا ماسکی بر چهره ندارند و هیچ کس در فضای مجازی آنها را به خاطر بی ادبی و یا پرخاشگری وحرف های بی پایه و اساسشان سرزنش نمی کند پس می توانند به راحتی خشمشان را با فحش به دیگران تخلیه کنند. این دقیقا خود واقعی این افرادی است که در جامعه به هم لبخند می زنند. 

آیا شما هم پس از دریافت پیام هایی دچار آسیب شدید؟

آسیب جدی خیر؛ اما بارها نا امید شدم وقتی دیدم مردم تلاش شبانه روزی من برای یک نقش را نادیده گرفتند و فقط به تخلیه روانی خود فکرکردند.

تجربه دریافت اینگونه پیام ها را از قبل داشته اید؟

بله، در سریال شهرزاد وقتی مریم به بابک خیانت کرد کاربران فضای مجازی به صفحه ام حمله کرده و آنقدر پیام های ناراحت کننده برای ام ارسال کردند که مجبور شدم برای مدتی صفحه شخصی ام در فضای مجازی را ببندم.

واقعا صفحه اینترنتی خود را به خاطر حجم این پیام ها بستید؟

بله، این اتفاق همزمان شده بود با عزا دار بودن من، متاسفانه در آن دوره زمانی من پدرم را از دست داده بودم و مردم بدون اینکه بدانند وضعیت روحی مینا وحید چطور است او را به خاطر خیانتی که کاراکتر مریم در سریال شهرزاد کرده بود سرزنش می کردند. 

 

خیانت زن به مرد مینا وحید خیانت زن شوهردار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین