کد خبر: 33393 A

عشق جنیفر لوپز و رضا صادقی/عکس

ایران آرت : در فاصله چند ساعت دو خواننده جنیفر لوپز و رضا صادقی از عشق های خود در زندگی گفتند که هر دو از ازدواج برمی آید و جالب تر اینکه خبرگزاری وابسته به صدا و سیما از میان این دو اعلام نظر  خبر ازدواج جنیفر لوپز را با انتشار عکس جناب داماد به خوانندگان خود مژدگانی داده است! 

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ به بهانه هفتمین سالگرد ازدواج خود متنی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

این خواننده با انتشار عکسی در کنار همسر و دو دخترش نوشت: "هفت سال صبورى دنیاى ادمى که دنیاش پر از دیوانگیه کم نیست، هفت سال مهر و همراهـى روزاى تلخ و شیرین؛ و حالا با دو فرشته کنارم هستى همسر همواره همراهم...

سالگرد ازدواجمون مبارکمون باشه و بازم ممنون بودنتم که همیشه عاشق بوده و بى توقع...

سایه مهرت برقرار مهربانوى من...

ممنون از دعاى خیر همه عزیزانم..."

178490_814

 

ازدواج جنیفر لوپز در رسانه ملی

جنیفر لوپز با یک ورزشکار ازدواج کرد / عکس
 

جالب اینکه در همین روز خبرگزاری وابسته به صدا و سیما اعلام کرد: جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی، شب گذشته با انتشار عکسی از حلقه‌ای که در دست داشت، از نامزدی خود با الکس رودریگز بازیکن آمریکایی سابق بیسبال خبر داد.

به گفته برخی از کارشناسان، الماس این انگشتر بیش از ۱۵ قیرات دارد و ارزش آن نیز حداقل ۱ و حداکثر ۵ میلیون دلار برآورد شده است.

MpiweHhBjLCS

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، لوپز و رودریگز پیش از این در مراسم اسکار ۲۰۱۹ شرکت کرده بودند تا این نامزدی قابل پیش بینی باشد.

جنیفر لوپز در گذشته سه تجربه ناموفق در ازدواج با افرادی مثل اوجانی نوآ، کریس جاد و مارک آنتونی داشته است. ازدواج او با مارک آنتونی ۱۰ سال به طول انجامید، اما در نهایت در سال ۲۰۱۴ نیز از او جدا شد. رودریگز نیز مثل لوپز سابقه یک بار طلاق را نیز دارد.

از دیگر نکاتی که در مورد این ازدواج می‌توان به آن اشاره کرد، این است که جنیفر ۴۹ ساله اختلافی شش ساله با شریک زندگی جدیدش دارد.

 

رضا صادقی جنیفر لوپز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین