کد خبر: 34042 A

ماکسیمال ترین زنان خیابان/عکس

ایران آرت: به‌عنوان طرفدار مد و فشن حتما می‌دانید که امسال پر از رنگها، طرحها و مدلهای عجیب است که همه چشمگیر و فوق العاده‌اند، اما مدل‌ها و اینفلوئنسرها بعضی از طرح‌ها و رنگ‌های ترند شده در سال ۲۰۱۹ را با هم ترکیب کرده‌اند و اغراق آمیز ترین ترکیب ترندها را به‌وجود آورده‌اند. اگر مایلید بدانید ماکسیمال‌ترین ترندهای سال ۲۰۱۹ کدام هستند و چه ترکیب ترندهایی قرار است ما را به حیرت وا دارد با ما همراه باشید.

 

کاپشن پف دار چند رنگ + شلوار طرح دار + کفش نوک تیز:

1

به گزارش منودلیار، هر سه آیتمی که در این ترکیب به چشم می‌خورد، یعنی کاپشن پف دار، شلوار طرح دار و کفش نوک تیز در سال ۲۰۱۹ از ترندهای مهم هستند و ترکیب آن ها با هم در پاییز و زمستان ۲۰۱۹ قرار است باعث تعجب ما شود!

 

طرح پوست حیوانات + طرح پوست حیوانات + طرح پوست حیوانات:

2

همانطور که می دانید طرح پوست حیوانات از سال گذشته ترند بود و امسال هم قدرتمند تر از قبل، به حضورش در دنیای مد و فشن ادامه داده است. در گذشته فکر می کردیم بهتر است یک آیتم با طرح پوست حیوانات را در کنار آیتم هایی ساده و تک رنگ استفاده کنیم، اما یکی از اغراق آمیزترین ترکیب ترندهای سال ۲۰۱۹، سر تا پا استفاده از طرح پوست حیوانات است. طرح های پلنگی، گورخری، پوست گاوی، پوست ماری، خرسی و… همه جذاب هستند. می‌توانید از یک بلوز پلنگی، دامن گورخری، کیف و کفش پوست ماری استفاده کنید و مطمئن شوید که استایلی اغراق آمیز اما ترندی دارید! 

 

کاپشن پف دار متالیک + شلوار رنگی + کیف دستی گرد و کوچک:

3

هر سه آیتمی که در این بخش معرفی کردم ترند شده‌اند. لباسها و اکسسوری‌های متالیک ترند براق و جذاب ۲۰۱۹ هستند و ترکیب آن ها با شلوار رنگی بسیار دیدنی خواهد بود. کیف گرد دستی هم در سال ۲۰۱۹ خوش می درخشد و این ترکیب را تکمیل می کند. 

 

کت تدی + کت شلوار تک رنگ + شومیز طرح دار:

4

کت تدی یا مدل دم روباهی در فصل های سرد سال خوش درخشید و ترکیب آن با کت و شلوارهای تک رنگ و شومیز طرح دار فوق العاده خواهد بود. هر سه آیتمی که در این ترکیب اغراق آمیز استفاده شده اند، ترند هستند و می توانید با تلفیق آن ها استایلی ماکسیمال را تجربه کنید. 

 

کت چهارخانه + بلوز رنگ نئون + نیم بوت رنگ نئون:

5

از رنگ نئون غافل نشوید که قرار است امسال آن را زیاد ببینید. در گذشته استفاده از رنگ نئون در استایل ساده و آیتم هایی با رنگ خنثی و مونوکروماتیک پیشنهاد می شد؛ اما اگر قصد دارید استایلی ماکسیمال را تجربه کنید، بهتر است به ترکیب رنگ نئون وکت چهارخانه فکر کنید. 

 

کت خوش دوخت ساختارمند + پیراهن متالیک بلند + نیم بوت سفید:

6

همانطور که می دانید لباس ها و اکسسوری های متالیک ترند شده اند و این آیتم های براق جذاب، در استایل خیابانی همراه ما هستند. می توانید برای داشتن یک استایل ماکسیمال از یک پیراهن متالیک بلند به همراه کت خوش دوخت و نیم بوت سفیداستفاده کنید. نیم بوت سفید هم ترند زمستان ۲۰۱۹ بود و در فصل بهار هم همراه ماست.

 

 

مانکن های زیبا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین