کد خبر: 34778 A

دنیای جدید معروف‌ترین سوپرمانکن/عکسها

ایران آرت: سجاد مالمیر: گرچه آدریانا لیما ۳۷ ساله در ماه نوامبر به همکاری خود با برند ویکتوریا سیکرت پایان داد اما این به معنای آن نیست که او حرفه مدلینگ را کنار گذاشته است، بلکه به گفته خودش او این روزها پرمشغله‌تر از هر زمان دیگری است.

به گزارش ایران‌آرت، این مدل برزیلی که مشهورترین فرشته ویکتوریا سیکرت است پس از خداحافظی با ویکتوریا سیکرت، به مجله پیپل می‌گوید: هنگامی که من اعلام کردم می‌خواهم با ویکتوریا سیکرت خداحافظی کنم، همه فکر کردند من به یک سیاره دیگر خواهم رفت!

او می‌گوید: من تابحال زیاد کار کرده‌ام و اکنون هم مشغول پروژه‌های جدید هستم و از دو دختر زیبایم مراقبت می‌کنم. زندگی من به همان شلوغی است که همیشه بوده و من آن را دوست دارم.

5b115c3075986

لیما که اخیرا یک هتل با نام پالمس در لاس‌وگاس و غذاهای رستوران آن را تبلیغ کرده است، درباره فعالیت متفاوتی که انجام داده می‌گوید: واقعا هیجان‌انگیز بود. فیلمبرداری جالبی داشتیم و آن رستوران و آن میز زیبا من را جذب خود کرد.

لیما به علاقه عجیبش به غذا اشاره می‌کند و می‌گوید: من برزیلی هستم و نمی‌توانم خودم را برای غذا خوردن کنترل کنم. البته من واقعا چیزی از غذاهای روی میز نخوردم چون آنها واقعا زیبا بودند، در عوض به آشپزخانه رفتم و چیزهای خاص و خوشمزه‌ای که سرآشپز پخته بود را خوردم.

آدریانا لیما

در ویدئوی تبلیغاتی که هتل پالمس ضبط کرده، علاوه‌بر آدریانا لیما، چهره‌های معروف دیگری همچون امیلی راتایکوفسکی بازیگر و مدل، ازرا میلر بازیگر، ریتا اورا خواننده انگلیسی و کاردی بی خواننده رپ آمریکایی هم حضور دارند اما آدریانا لیما می‌گوید فیلمبرداری هر بخش در روزهای جداگانه انجام شده است. لیما می‌گوید: ناراحتم که نتوانستم کاردی را ببینم اما من در شوی تام فورد فرصت دیدار با او را داشتم و او خیلی شیرین بود. من طرفدار دو آتیشه او هستم.

آدریانا که تنها چند ماه از پایان همکاری‌اش با ویکتوریا سیکرت می‌گذرد، درباره دیگر فرشته‌های این برند می‌گوید: من هنوز دختران [ویکتوریا سیکرت] را در زمان‌های مختلف می‌بینم. ما یک خانواده کوچک هستیم. هنگامی که شما یک فرشته می‌شوید، همیشه فرشته می‌مانید.

لیما که معمولا عکس‌هایی از تمرینات بدنسازی‌اش را در اینستاگرام منتشر می‌کند، می‌گوید آن عکسها جنبه انگیزشی دارند و با این کار تمرکز خودش بر کارش بیشتر می‌شود. او در مورد ورزش کردنش می‌گوید: این فقط فیزیکی نیست، ذهنی است. به شما برای رسیدن به هدف‌تان کمک می‌کند. بدیهی است که موسیقی خوب و لباس‌های تمرین زیبا هم به شما کمک می‌کند.

photo_2019-04-10_06-33-17

این سوپرمدل معروف که همیشه مادرش را در جریان کارهایش می‌گذارد، در پایان این مصاحبه می‌گوید: طرفدارانم اولین کسانی خواهند بود که از کارهایم مطلع می‌شوند.

آدریانا لیما نوامبر سال گذشته پس از 16 سال به همکاری خود با ویکتوریا سیکرت پایان داد تا فعالیت‌های جدیدی را در زندگی خود تجربه کند. این مدل برزیلی در آخرین حضورش روی صحنه برای تبلیغ لباس‌های ویکتوریا سیکرت احساسی شد و در حالیکه حاضرین در سالن در حال تشویق او بودند، با چشمانی اشک‌بار از صحنه خارج شد.

سوپرمدل برزیلی پس از آخرین حضورش در شوی ویکتوریا سیکرت، ویدئویی از لحظه احساسی شدن خود به اشتراک گذاشت و نوشت: "ممنون بابت نشان دادن من به جهان. شما نه تنها به من بال دادید بلکه نحوه پرواز را هم به من آموختید"

maxresdefault

شرکت تولید لباس، کیف، کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی ویکتوریا سیکرت هر سال بزرگترین فشن‌شوی سال تحت عنوان "ویکتوریا سیکرت فشن‌شو" برگزار می‌کند و با استفاده از این نمایش به ترویج بازار محصولات خود می‌پردازد. الساندرا آمبروسیو، داوتسن کروس، بهاتی پرینسلو، کاندیسه سوانپول، لیلی آلدریج، لیندسی الینگسون و کارلی کلاوس دیگر مدل‌های این برند هستند که از آنها به‌عنوان فرشته‌های ویکتوریا سیکرت یاد می‌شود. 

 

ویکتوریا سیکرت مانکن های زیبا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین