کد خبر: 44895 A

خانم بازیگر ساده اما فوق العاده شیک/عکسها

خانم بازیگر ساده اما فوق العاده شیک/عکسها

ایران آرت: راز ظاهر قابل ستایش جنیفر این است که استایل او شیک، طبق مد و به‌روز است، بدون این‌که تلاشی برای مطابق مد و شیک بودن بکند.

 

جنیفر آنیستون بازیگر نقش ریچل در سریال فرندز است که در دهه ۹۰ از مدل موهایش بیشترین تقلید شد. استایل و ظاهر او هم همیشه بسیار مورد ستایش قرار گرفته است. اما اینکه چه عناصری استایل او را خاص کرده است،‌ سؤالی است که جواب آن را در این مطلب می‌خوانید.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از 40plusstyle، راز ظاهر قابل ستایش جنیفر این است که استایل او شیک، طبق مد و به‌روز است، بدون این‌که تلاشی برای مطابق مد و شیک بودن بکند.

مثل استایل زیر که جور کردن اجزای آن سخت هم نیست. 

1

اینطور به نظر می‌رسد که او خیلی راحت و ماهرانه این اجزا را در کنار هم قرار می‌دهد.

در این مطلب اجزای استایل افسونگر او را بررسی می‌کنیم تا با الهام گرفتن از آنها، به سبک او لباس بپوشید و بدرخشید.

آنیستون در سریال فرندز در دهه ۹۰ بسیار خوش درخشید و هیچ‌وقت بازی او در نقش ریچل از یادها نمی‌رود. او که در فوریه ۲۰۲۰ وارد ۵۱ سالگی می‌شود، این روزها برای بازی در سریال the morning show تحسین‌ها را برانگیخته و نشان داده که همچنان در اوج است. شاهد این ادعا هم این است که نامزد جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی در سریال درام در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۰ برای این سریال شد.

سادگی و خوش‌سلیقگی دو کلمه‌ای است که چگونگی رسیدن به ظاهر جنیفر را توضیح می‌دهد. اما اجازه ندهید که سادگی ظاهر او شما را گول بزند. 

آنچه او به آن پی برده این است که هر تکه لباس باید طوری به تن بنشیند که به بهترین نحو خودش را نشان دهد. بنابراین اگر شما به عکس‌هایش نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که لباس‌های تکراری را هربار به روش‌های مختلف با هم ست می‌کند. 

در عکس زیر جنیفر یک شلوار و تی‌شرت ساده به تن کرده و با یک کت بلند و یک زنجیر گردن، بسیار شیک به نظر می‌رسد. می‌توانید استایل خود را همچون او با یک جفت اسنیکرز سفید، یک عینک دودی و گوشواره ساده تکمیل کنید.

2

می‌توانید براساس دو اصل در استایل جنیفر، یعنی سادگی و سلیقه، انتخاب‌هایی مثل او را برای لباس پوشیدن داشته باشید.

  • پالت رنگی طبیعی را برای رنگ لباس‌هایتان انتخاب کنید. 

جنیفر از پوشیدن لباس‌های کاملا سیاه خجالتی ندارد و در کنار آن رنگ موهایش را قهوه‌ای می‌کند، از اکسسوری‌های طلایی استفاده می‌کند و آرایشی درخشان دارد که او را قدرتمند و محکم نشان می‌دهد.

  • استفاده از جین و رنگ‌های خاکی

استایل خیابانی او شامل شلوارهای جین و خاکی‌رنگ است که به‌خوبی فیت اندامش باشد. او آنها را با ژاکت‌های چرمی و روپوش‌های بلند ست می‌کند. 

  • تناژ طلایی

او رنگ‌هایی با تناژ طلایی و برنز را برای آرایش، رنگ مو و اکسسوری‌هایش استفاده می‌کند.

  •  حفظ سلامتی

او برای سلامتی‌اش اهمیت زیادی قائل است و بدن سالم و متناسبی هم دارد و لباس‌هایی هم که می‌پوشد این را به‌خوبی نشان می‌دهند.

  • می‌داند چه لباسی او را خوش‌تیپ می‌کند

با نگاهی به عکس‌های جنیفر خواهید دید که او در قید مد و زمان نیست و همیشه استایلی دارد که می‌داند به او می‌آید و برازنده و فیت اندامش است. با وجود این‌که او برده مد نیست،‌ همیشه ظاهری عالی و دلنشین دارد.

برای الهام گرفتن از استایل جنیفر آنیستون نگاهی به مجموعه لباس‌های او می‌اندازیم.

مجموعه لباس‌های جنیفر آنیستون

 

3

جنیفر طرفدار بزرگ لباس‌های ساده است. او بیشتر تی‌شرت‌های سفید می‌پوشد که با جین و کت‌های اسپرت ست می‌شود. آنیستون اصولا برای تی‌شرت‌ها با آستین‌های تازده‌اش معروف است. همچنین در دیگر استایل‌های کلاسیکش جلیقه و شومیز سفید می‌پوشد.

بسیار بعید است اگر او را در لباسی غیر از تی‌شرت، جلیقه یا شومیز در رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری ببینیم.

4

شلوارها

جنیفر عاشق چکمه است و اغلب جین‌های گشاد و به‌اصطلاح بوی‌فرند به پا می‌کند. دیگر لباسی که مشخصه اوست، شلوار ابزار یا چندجیب است. رنگ زیتونی برای این نوع شلوار بسیار مناسب است و با هر رنگ دیگری ست می‌شود. شلوار کلاسیک و رسمی در رنگ‌های مشکی یا خاکستری تیره دیگر لباس مورد علاقه جنیفر است.

5

پیراهن و دامن‌ها

جنیفر ملکه پیراهن مشکی کوتاه است. او را در استایل‌های بسیاری در گذر زمان دیده‌ایم که در همه آنها ظاهری عالی دارد. او همچنین عاشق پوشیدن لباس‌های قرمز و سفیدرنگ روی فرش قرمز است.

او اغلب لباس‌های بدون آستین می‌پوشد تا بازوهای ورزشکاری‌اش را نشان دهد و پوشیدن پیراهن را بر دامن ترجیح می‌دهد. اما اگر هم دامن بپوشد معمولا دامن‌های فون را انتخاب می‌کند. لباس چرم هم از لباس‌های مورد علاقه اوست.

6

استایل غیررسمی جنیفر؛ ژاکت و سوییشرت

7

جنیفر اغلب کت مشکی اسپرت به تن می‌کند. همچنین طرفدار ژاکت موتورسواری مشکی کلاسیک است. همان‌طور که در عکس بالا می‌بینید شما می‌توانید ژاکت موتورسواری را تقریبا با هر لباسی ست کنید.

8

کفش‌ها

یکی از کفش‌های موردعلاقه او اسنیکرزهای سفید سوپرگاست. او در دورهمی‌ها و مهمانی‌های دوستانه نیز بوت‌های مشکی پاشنه‌بلند و نوک‌تیز می‌پوشد.

9

استایل خیابانی و اکسسوری‌ها

10

جنیفر عاشق کلاه‌های پهن لبه‌دار مشکی است که در استایل خیابانی خود آنها را انتخاب می‌کند.

کیف‌هایش همیشه بند بلندی دارند و آنها را کج می‌اندازد تا در خیابان دستانش آزاد باشد. او همچنین برای گردش عصرانه کیف کلاچ کلاسیک دستش می‌گیرد.

در حالی که از جواهرات کم و ساده‌ای استفاده می‌کند، ساعت رولکس طلایی می‌بندد، اما شما هم می‌توانید با هزینه کمتر استایل خود را شبیه او کنید. 

12

مراقبت از پوست صورت

شکی نیست که جنیفر با این‌که وارد دهه ۶۰ زندگی خود شده است، ظاهر فوق‌العاده‌ای دارد. اما او چگونه همیشه جوان به نظر می‌رسد، بدون این‌که هیچ کار غیرطبیعی روی صورت خودش انجام دهد؟

زمان‌هایی که جنیفر مجبور است برای حاضر شدن سر صحنه فیلم صبح زود بیدار شود، استفاده از ماسک چشم یکی از گزینه‌های محبوب اوست. او روش‌های ساده‌ای برای حفظ زیبایی خود دارد. از وقتی نوجوان بود از اسکراب‌های روزانه روشن‌کننده پوست استفاده می‌کرد. شب‌ها هم از کرم شب آبرسان صورت استفاده می‌کند. او صورت خود را هر روز با صابون مخصوص صورت تمیز می‌کند.

جنیفر انیستون

آرایش جنیفر

همچون بقیه ظاهر او، جنیفر همیشه آرایش کم و ساده‌ای دارد تا طبیعی و کلاسیک جلوه کند. آرایش روزانه‌اش سبکی مینیمال دارد؛ یک رژ صورتی رنگ لب، کمی ریمل و مقدار کمی رژگونه.

۹ استایل الهام‌گرفته‌شده از استایل جنیفر را که به‌راحتی می‌توانید آنها را با هم جور کنید و بارها بپوشید در زیر ببینید. درست مثل جنیفر، شما هم می‌توانید این لباس‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌ها را به روش‌های مختلف با هم ست کنید.

13

 

زنان زیبا سلبریتی ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین