کد خبر: 45158 A

دستگیری خواننده لس آنجلسی در تهران/اطلاعات تکمیلی

دستگیری خواننده لس آنجلسی در تهران/اطلاعات تکمیلی

ایران آرت، رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا از دستگیری سامان، خواننده لس‌آنجلسی در یکی از کافه‌های شمال تهران در حال اجرای آواز خوانی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ خسروی در این باره توضیح داد: «سامان، خواننده لس‌آنجلسی که بعد از ورودش به کشور سال‌ها در تهران زندگی می‌کرد، شب گذشته در یکی از کافه‌های شمال تهران در حال اجرای آوازخوانی دستگیر شد.»

امیر کاظمی معروف به سامان جزو خوانندگان ایرانی غربت نشین می‌باشد که بعد از حبیب محبیان دومین خواننده‌ای است که طی سال‌های اخیر به ایران مهاجرت کرد و به دنبال مجوز انتشار آلبوم بود.

سامان در مورد دلایل حضورش در ایران به خبرنگار آریا گفت: «من یک ایرانی وطن پرست هستم و دوست دارم در وطن خودم به فعالیت بپردازم. نه اهل کار سیاسی هستم نه مسائل دیگرحدود دو سال است در ایران زندگی می‌کنم و آلبوم جدیدم را نیز که شامل ۱۶ تراک می‌باشد در ایران ضبط کرده‌ام و امیدوارم این آلبوم مورد تایید وزارت ارشاد اسلامی قرار بگیرد. سال‌ها فعالیت هنری‌ام را در خارج از ایران کمرنگ کردم به امید روزی که بتوانم در کشور خودم به اجرای برنامه بپردازم و امیدوارم مسئولین عزیز و محترم مجوز فعالیتم در ایران را صادر نمایند تا بتوانم با آثارم در خدمت مردم عزیزمان باشم.»

سامان متولد ۱۳۴۶ شهر تبریز است که حدود شش سال پیش نیز مدتی در ایران به دنبال مجوز فعالیت بود، ولی پس از آنکه موفق به دریافت مجوز نشد ایران را ترک کرد. ولی فعالیتش در خارج از ایران را نیز کمرنگ‌تر کرد، چون امید داشت شاید مدتی بعد بتواند مجوز فعالیت در داخل کشور را به دست بیاورد.

 

 

 

 

سلبریتی سلبریتی های ایران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین