کد خبر: 45202 A

خانم های مونوکروم می درخشند/عکسها

ایران آرت: احتمالاً شما در روزهایی که کسل و خسته اید، به صورت ناخودآگاه استایل مونوکروم یا سراپا تک‌رنگ پوشیده‌اید. شما با یک شلوار مشکی، از خانه خارج می‌شوید. بله، این کار آسان است، اما سیاه نیز ساده‌ترین رنگ برای شروع است.

درحالی‌که ممکن است فکر کنید که لباس‌های تک‌رنگ انرژی کمتری می‌گیرند و چیدن آن‌ها کنار هم بسیار راحت است، پس بهتر است به خواندن ادامه دهید. اگر سبک مونوکروم به‌درستی انجام شود، هم انرژی می‌گیرد و هم اینکه به آن راحتی‌ها که فکر می‌کنیم نیست. 

در ادامه با تماشای تصاویری از جنیفر لوپز، جی‌جی حدید، هیلی بالدوین و دیگر سلبریتی‌ها، با استایل مونوکروم آشنا می‌شوید.

MONOCHROMATIC یا مونوکروماتیک چیست؟

به گزارش سایت طراح لباس، کلمه مونوکروم به دو قطعه تقسیم می‌شود: مونو به معنی تک و کروم به معنی رنگ. بنابراین یک لباس مونوکروم از تکه‌های یک رنگ تشکیل‌شده است. این بدان معنا نیست که شما فقط از سر تا انگشتان پا قرمز و سیاه یا رنگ‌های تک‌رنگ دیگر می‌پوشید. نه، قشنگی‌ ترند مونوکروم پوشی اینجاست که شما باید این استایل تک رنگ را با پوشیدن سایه‌ها و رنگ‌های مختلف همان رنگ ایجاد کنید.

5

اگر شما از رنگ آبی استفاده می‌کنید و رنگ سفید را به آن اضافه می‌کنید، رنگ آبی به‌تدریج سبک‌تر می‌شود و درنتیجه انواع رنگ‌های روشن‌تری به وجود می‌آید. اگر قرار است سیاه را به آبی اضافه کنید، به‌تدریج تیره‌تر می‌شود و درنتیجه انواع سایه‌های تیره‌تر ایجاد می‌شود. سایه‌های روشن و سایه‌های تیره یک رنگ، بهترین چیزی است که برای ایجاد یک لباس تک‌رنگ به‌کار می‌رود.

1

به‌عنوان‌ مثال ، شما ممکن است با یک شلوار پشمی خاکستری ذغالی شروع کنید، آن را با یک پیراهن خاکستری روشن بچینید، و یک شال حلقوی خاکستری تیره را برای تکمیل لباس تک‌رنگ اضافه کنید. روی برخی از جواهرات نقره (از تناژهای خاکستری) هم‌دست بگذارید. و حالا شما آماده هستید تا نگاه‌ها را تصاحب کنید!

2

جذابیت استایل مونوکروم یا تک‌رنگ این است که تقریباً با هر رنگی که انتخاب می‌کنید کار خواهد کرد: بنفش، قرمز، آبی، سبز، قهوه‌ای، صورتی. بنابراین دلیلی وجود ندارد که شما به این سبک نپردازید زیرا رنگ‌های خاصی وجود دارد که با تن پوست، چشم و موی شما شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند و طبیعی ست که با مواردی که گویی چند بار همان رنگ باهم در یک لباس استفاده شود، تقویت می‌شود.  در این مرحله، باید در مورد انتخاب رنگ‌های تک‌رنگی که در برابر تن پوست یا رنگ موی شما قرار می‌گیرد و به در اصطلاح به شما نمی‌آیند، احتیاط کنید.  این فقط انتخاب بد را تقویت می‌کند و می‌تواند صورت شمارا در صورت رنگ‌پریده بودن یا در صورت برنزه شدن ، بسیار نچسب‌تر نشان دهد.

7

نکات استایل مونوکروم

اکنون می‌دانید مونوکروم چیست و می‌خواهید یک استایل یکپارچه را در کنار هم قرار دهید. از کجا شروع می‌کنید؟

اولین قدم شما شاید ساده‌ترین باشد. با انتخاب رنگی که می‌خواهید بپوشید، شروع کنید. همان‌طور که در بالا گفته شد، اطمینان حاصل کنید که رنگی متناسب با تن مو و پوست تان انتخاب کرده‌اید و احساس راحتی با آن می‌کنید. بدترین کاری که می‌توانید انجام دهید پوشیدن رنگی است که باعث نمی‌شود پوست شما زیباتر دیده شود.

3

به‌عنوان یک تمرین برای یادگیری نحوه تسلط به سبک مونوکروم، بیایید داخل کمد خود برویم و تمام موارد همرنگ رنگ انتخابی‌تان  را بیرون بکشیم. مطمئن شوید که شلوار، دامن، کفش، روسری و غیره را به‌دست آوردید. وقتی کمدتان از رنگ موردنظرتان خالی شد، با ترکیب قطعات خارج‌شده، آزمایش را شروع کنید. ببینید چه چیزی خوب به نظر می‌رسد، چه چیزی مؤثر نیست، و چندین لباس را انتخاب کنید که وسایل موردعلاقه شما باشند.

6

 

سلبریتی های ایران سلبریتی ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین