کد خبر: 45516 A

دوستی پس از طلاق این ۲۰بازیگر/عکسها

ایران آرت: حفظ یک رابطه خوب با شریک عاطفی قبلی خود گاهی کار مشکلی به نظر می‌رسد. اگر سلبریتی باشید که کار برایتان سخت‌تر هم می‌شود چون تمام زندگی‌تان دائماً زیر ذره‌بین قرار دارد. گرچه بسیاری از زوج‌های مشهور هالیوودی نتوانستند از پس این کار برآیند، اما زوج‌هایی هم هستند که موفق شدند رابطه عاشقانه خود را تبدیل به رابطه ی دوستی کنند.

به گزارش روزیاتو، در ادامه به تعدادی از زوج های مشهوری خواهیم پرداخت که بعد از جدایی هم رابطه دوستی خود را حفظ کردند.

برد پیت و جنیفر آنیستون

برد پیت و جنیفر انیستون

سال ها بود که خبر مشترکی از این زوج سابق نشنیده بودیم، اما به نظر می رسد که آن ها مسائل گذشته را فراموش کرده اند و با یکدیگر دوست هستند. لحظه ی احساسی ای که در بیست و ششمین مراسم اهدای جوایز انجمن بازیگران، میان این دو بازیگر مشهور رقم خورد، هنوز نقل محافل است. این زوج سابق برنده شدن این جایزه را به یکدیگر تبریک گفتند و بعد از آنکه آنیستون از پیت جدا شد، پیت دست آنیستون را کماکان به آرامی در دستش نگه داشته بود.

آنجلینا جولی و بیلی باب تورنتون

2

رابطه ی میان جولی و تورنتون را یکی از عجیب ترین روابط هالیوود می توان دانست. زندگی مشترک آن ها فقط ۳ سال طول کشید، اما آن ها از هر روش دیوانه واری برای نشان دادن عشق شان به یکدیگر استفاده کردند؛ از انداختن گردنبندی از نمونه خون یکدیگر گرفته تا خالکوبی کردن اسم های همدیگر روی بدن خود. علیرغم همه ی این کارهای عجیب و غریب، آن ها موفق شدند بعد از طلاق هم روابط دوستانه ای باهم داشته باشند. تورنتون یک کتاب خاطرات به نام The Billy Bob Tapes: A Cave Full of Ghosts دارد که چندین صفحه ی آن را جولی نوشته و در آن تورنتون را مردی توصیف کرده که "می تواند آنقدر بخنداندت که صورتت درد بگیرد."

جنیفر لوپز و مارک آنتونی

3

جنیفر لوپز تا به حال ۳ بار ازدواج کرده که طولانی ترین آن ها ازدواجش با مارک آنتونی بوده. زندگی مشترک این زوج سابق ۱۰ سال به طول انجامید. این دو خواننده ی مشهور حالا با یکدیگر دوست هستند و لوپز حتی آنتونی را "بهترین دوستش" خوانده. اینطور که به نظر می رسد آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا به فرزندان شان نشان دهند که هنوز رابطه ی خوبی با یکدیگر دارند و علیرغم جدایی، محبتی بی قید و شرط میان آن ها برقرار است.

اورلاندو بلوم و میراندا کر

10

میراندا کر، مدل ویکتوریا سکرت و اورلاندو بلوم، بازیگر مشهور هالیوودی، در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر ازدواج کردند. ۳ سال بعد این زوج از جدایی خود خبر دادند. با این حال، آن ها هنوز هم زیاد با هم دیده می شوند و همین مسأله باعث شد موجی از گمانه زنی ها در میان نشریات زرد درباره ی شروع دوباره ی رابطه ی این زوج به راه افتد. اما معلوم شد این حدسیات درست نبودند چون چیزی نگذشته بود که بلوم با کیتی پری، خواننده ی مشهور و محبوب، وارد رابطه ی عاشقانه شد و آن ها حتی سال قبل نامزدی خود را رسماً اعلام کردند.

هایدی کلوم و سیل

4

هایدی کلوم، مدل مشهور و همسر سابقش، سیل، خواننده ی نیجریه ای تبار، زمانی که هنوز با یکدیگر زن و شوهر بودند، هر سال سالگرد ازدواج شان را برگزار و در مقابل خانواده و دوستان شان تجدید پیمان می کردند. حالا چند سالی است که آن ها از یکدیگر جدا شده اند اما هنوز دوستان خوبی برای یکدیگر هستند. آن ها گهگاه در مراسم ها در کنار هم دیده می شوند و کلوم حتی از سیل دعوت کرد که در مسابقه ی تلویزیونی اش America’s Got Talent به عنوان داور حضور داشته باشد.

دمی مور و بروس ویلیس

5

شاید به خاطر ۳ فرزندشان یا زندگی مشترک طولانی شان (حدود ۱۵ سال) باشد که مور و ویلیس توانسته اند دوستان خوب هم باقی بمانند. اینطور که به نظر می رسد این زوج سابق حالا باهم بسیار صمیمی هستند، چون مور در یک برنامه ی کمدی که ویلیس هم در آن حضور داشت با تعریف کردن خاطراتی از زندگی مشترک شان، همسر سابقش را حسابی دست انداخت.

ریس ویترسپون و رایان فیلیپ

6

ازدواج این دو بازیگر حدود ۵ سال طول کشید. ویترسپون و فیلیپ ۲ فرزند هم به نام های ایوا و دایکون دارند و این روزها رابطه ی کاملاً خوبی با یکدیگر دارند. از قرار معلوم این زوج سابق متوجه شده اند که چطور باید با یکدیگر دوست بمانند و به بزرگ کردن فرزندان خود در آرامش و هماهنگی ادامه دهند.

گوئینت پالترو و کریس مارتین

7

زندگی مشترک پالترو و مارتین، خواننده ی گروه Coldplay، کمی بیشتر از ۱۰ سال به طول انجامید. این زوج ۲ فرزند هم دارند. آن ها طلاق خود را یک "جدایی آگاهانه" اعلام کردند و به نظر می رسد که همینطور بوده، چون آن ها بارها در حال پیاده روی، صحبت و وقت گذرانی با یکدیگر دیده شده اند.

کامرون دیاز و جاستین تیمبرلیک

8

دیاز و تیمبرلیک ۴ سال با یکدیگر در رابطه ی عاشقانه بودند تا آنکه رسماً از پایان رابطه ی خود خبر دادند. با این وجود، هر دوی آن ها قبول کردند که در فیلم "معلم بد" (Bad Teacher) با یکدیگر بازی کنند. آن ها در این فیلم نقش های اصلی را داشتند و هیچ مشکلی هم با بازی در کنار همدیگر نداشتند. علاوه بر این، دیاز خود گفته او و جاستین هنوز دوستان خوبی برای یکدیگر هستند.

اما استون و اندرو گارفیلد

9

استون و گارفیلد بعد از ۴ سال رابطه ی عاشقانه در سال ۲۰۱۵ از یکدیگر جدا شدند. اما هنوز هم با هم وقت می گذرانند. در سال ۲۰۱۷ وقتی اما استون برنده ی جایزه بهترین بازیگر زن گلدن گلوب شد، اندرو گارفیلد ایستاده او را تشویق کرد. از قرار معلوم آن ها رابطه ی دوستانه ی خود را به خوبی حفظ کرده اند.


 

سلبریتی های ایران سلبریتی ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین