کد خبر: 46340 A

دو لیلا،نیوشا، الناز ،بهاره، نیکی و برق خاص/عکسها

ایران آرت: تاکنون جشنواره‌های مختلفی را که سلبریتی‌های معروف جهان در آن شرکت داشته‌اند از جمله جوایز گلدن گلوب، بفتا و گرمی را پوشش داده است. در این نوشته‌ها به پوشش و استایل و جواهرات بازیگران خارجی پرداخته شده است. اما آنچه تاکنون غافل مانده و در مورد آن نوشته نشده، جواهرات بازیگران ایرانی است. 

به گزارش مدوکلاس، رعایت پوشش مناسب، امکان خودنمایی هر چه بیشتر زیورآلات به بازیگران ایرانی را نمی‌دهد، اما با این وجود بازیگران ایرانی نیز از قافله نمایش جواهرات توسط سلبریتی‎های خارجی عقب نمانده و در جشنواره‌ها و مهمانی‌هایی که هنرمندان در آن حضور دارند، جواهرات و زیورآلات نیز با آنها همراه است. در این بین برخی از بازیگران پیشرو بوده و در دنیای جواهرات نیز فعالیت دارند.

برای مثال، لیلا اوتادی صاحب برند جواهرات بوده و در این زمینه در حال فعالیت است. همچنین شاهرخ استخری  نیز صاحب یک جواهرفروشی در شمال تهران است. جواهرفروشی شاهرخ استخری محل تردد هنرمندان زیادی است.

لیلا اوتادی

 

1

لیلا اوتادی با قطعه‌ الماس بزرگ

 

2

دستبند و انگشتر لیلا اوتادی بر روی دستکش مخملی خاص و زیبایش

3

لیلا اوتادی با ساعت لامبورگینی

بهاره رهنما

از بازیگرانی که علاقه زیادی به جواهرات دارد و این را با توجه به عکسهای زیادی که با جواهرات مختلف در اینترنت دارد می‌توان فهمید، بهاره رهنماست. عکسهایی از جواهرات بهاره رهنما را می‌بینید.

4

گوشواره بهاره رهنما با نگین‌های زیبا و سنگ فیروزه‌

گفتنی است این بازیگر سینما و تلویزیون علاقه خاصی به انرژی سنگ‌ها و خواص آنها دارد. سبک جواهرات بازیگران ایرانی بیشتر نشات گرفته از فرهنگ ایرانی است.

 

5

انگشتر و دستبند رنگارنگ بهاره رهنما

6

اکسسوری جواهرات بهاره رهنما

نیوشا ضیغمی

گالری جواهرات همسر نیوشا ضیغمی بهانه‌ی شده تا این بازیگر ارتباط خوبی با جواهرات داشته باشد. عکسهایی از جواهرات نیوشا ضیغمی را در زیر می‌بینید.

 

7

انگشترهای درشت ضیغمی

 

8

زیورآلات بازیگران سینما

نیکی کریمی

9

در این عکس حضور نیکی کریمی در گالری جواهرات همسر علی دایی را می‌بینید.

 

10

جواهرات نیکی کریمی از برند مون بلان

الناز شاکردوست

11

گوشواره بزرگ الناز شاکردوست

12

گوشواره زیبای الناز شاکردوست

سحر دولتشاهی

13

سحر دولتشاهی در جشنواره کن با گوشواره‌های فیروزه‌

14

انگشتر خاص و عجیب این بازیگر

لیلا حاتمی

15

جواهرات لیلا حاتم

زنان زیباروی ایرانی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین