کد خبر: 46905 A

سالومه،ساسی،پرستویی،مهناز افشار/عکسها

سالومه،ساسی،پرستویی،مهناز افشار/عکسها

این روزها سالومه سید نیا و ساسی مانکن زمینه ساز خبرهای جنجالی شده اند؛ لطفا این دو خبر را بخوانید:

ایران آرت: کیهان به نقل از رجانیوز با تیتر سلبریتی هایی که نان نظام را می خورند و هلیم من و تو را هم می زنند نوشته است: 

در پی هک شدن پیج اینستاگرام «سالومه سیدنیا» مجری و تهیه‌کننده شبکه بهایی «من‌وتو»، که برای آل‌سعود کار می‌کند تصاویری از گفت‌وگوهای وی با برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها منتشر شده است که نشان از ارتباط عمیق او با برخی از بازیگران دارد.

رجانیوز نوشت: پس از آشکار شدن ارتباط برخی از سلبریتی‌ها با سفارت انگلیس که در ماجرای تجمع غیرقانونی در برابر دانشگاه امیرکبیر اتفاق افتاد، حالا ابعاد جدیدی از ارتباط‌ گسترده این ماشین‌های اجاره‌ای با بیگانگان منتشر شده است.

 تهمینه میلانی، پرویز پرستویی، ارژنگ امیرفضلی، رضا صادقی، علی انصاریان، شهره لرستانی و مهناز افشار از جمله سلبریتی‌هایی هستند که تصاویر چت‌هایشان با مجری شبکه سعودی من‌وتو انتشار یافته است. گفت‌وگوهایی که عمدتاًً پیرامون جمهوری اسلامی بوده نشان از بغض این جماعت نسبت به حاکمیت دارد.

رجانیوز ادامه می دهد: در عکسی که از گفت‌وگوی تهمینه میلانی و سالومه منتشر شده، وی به صراحت به جمهوری اسلامی ایران فحاشی کرده و در نهایت منتقدین خود را ربات می‌خواند. در تصویر دیگری که از صحبت‌های سالومه و سلبریتی‌ها پخش شده، به وضوح می‌توان دید که او فیلم‌ها و عکس‌هایی را برای بازیگران ارسال می‌کند تا در صفحات مجازی‌شان منتشر کنند.

تهمینه

به نوشته این سایت و بازنشر کیهان ، ارتباط مهناز افشار- بازیگری که مدت‌هاست به مردم ایران پشت کرده و همراه با چهره‌های ضدایرانی در شبکه‌های سعودی فعالیت می‌کند-  با مجری شبکه من‌وتو، از جمله مواردی است که در پی هک شدن پیج سالومه افشا شده است.

به نوشته رجانیوز نکته جالب توجه ماجرا، گفت‌گوهای پرویز پرستویی با مجری برنامه‌های ضدایرانی است. پرستویی در بخشی از صحبت‌های خود با سالومه برای او می‌نویسد که جیره‌خوار نظام نیست و از اینکه به‌خاطر برادر شهید بودنش کارت بنیاد شهید ندارد، ابراز ناراحتی می‌کند.

پرستویی در بخش دیگری از گفت‌وگویش با سالومه، او را که اساساًً فعالیتش در راستای ضدیت با مردم ایران تعریف شده، دارای قلب پاک می‌داند و در آخر هم از تهیه‌کننده شبکه من‌وتو شماره واتس‌آپش را طلب می‌کند! درد دل‌های حامد پهلان(خواننده)، مهراب قاسمخانی و چت ارژنگ امیرفضلی با سالومه از دیگر مواردی است که در پی هک شدن پیج سیدنیا افشا شده است.

پرستویی

رجانیوز می افزاید: اگر این چت‌‌ها را که غالباًً ضدحاکمیتی بوده، با قانون آمریکا درباره اعطای ویزا به متقاضیان ورود به ایالات متحده مقایسه کنیم، مشخص می‌شود که بیشتر مواضع ضدحاکمیتی سلبریتی‌ها به‌خاطر چیست؟ آمریکا از متقاضیان ویزای آمریکا در سراسر جهان می‌خواهد که سابقه فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی طی پنج سال گذشته و همچنین اطلاعات بیوگرافی خود از ۱۵ سال گذشته را ارائه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد. به عبارتی، می‌توان گفت که سلبریتی‌ها با این فرض که شاید روزی بخواهند به آمریکا بروند، در فضای مجازی مواضع ضدحاکمیتی اتخاذ می‌کنند تا در صورت لزوم، کارشان برای دریافت ویزا راحت‌تر پیش برود.

این سایت می افزاید: جدای از همه اینها، یقیناً سلبریتی‌هایی که با سالومه در ارتباط بوده و هستند، با علم به مواضع ضدایرانی مجری من‌وتو اقدام به چنین کاری می‌کردند.

 سالومه سیدنیا کسی بود که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، در پیج اینستاگرام خود حاج قاسم را کودک‌کش خطاب کرد و حتی در یکی از پست‌هایش چنان اهانتی به سردار دل‌ها کرد که قلم از بیانش شرم می‌کند.

این مطلب رجانیوز این گونه به پایان می رسد: تکلیف امثال مهناز افشار و تهمینه میلانی مشخص و بغض‌شان نسبت به جمهوری اسلامی ثابت شده است و طبیعی است که با چنین فردی در ارتباط باشند اما از کسی مثل پرویز پرستویی انتظار نمی‌رفت که با مجری هتاک به شهید سلیمانی این‌گونه دل داده قلوه بگیرد و در انتها شماره‌اش را برای ارتباطات بیشتر طلب کند.

پاسخ پرویز پرستویی 

ایران آرت: پرویز پرستویی جزئیات دقیقی از ماجرای چت اینستاگرامی با مجری شبکه فارسی زبان خارجی را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، این روزها در میان اخبار کرونا، ماجرای هک شدن صفحه اینستاگرام یکی از مجریان شبکه فارسی زبان خارج از کشور هم مورد توجه برخی‌ قرار گرفته است. انتشار چت‌های خصوصی این مجری با تعدادی از هنرمندان، بازخوردهای گوناگونی داشته است. در این میان، چت او با هنرمند شاخص و موجهی مانند پرویز پرستویی از بقیه موارد، عجیب‌تر جلوه کرده است. به همین دلیل، بیان جزئیات از زبان خود این بازیگر صاحب نام قابل توجه می‌نمود. جزئیات، داستان را سوای آنچه برخی‌ها در ذهن پروراندند، می‌نماید.

پرویز پرستویی در ابتدای گفتوگوی تلفنی، با بیان مزایا و معایب فضای مجازی، به انتقاد از هتاکی‌های بی‌امان برخی از کاربران فضای مجازی پرداخت و گفت: صفحه اینستاگرام شخصی من، برعکس صفحات برخی دیگر که به مسائل شخصی می‌پردازند، نگاهی اجتماعی و انتقادی به مسائل دارد. واقعیت این است که من چندان اهل مصاحبه نیستم و صفحه مجازی‌ام را به فضایی برای انعکاس دغدغه‌های اجتماعی‌ام تبدیل کرده‌ام؛ تا از این طریق با مخاطبانم، تعامل داشته باشم. 

این بازیگر با ابزار دلخوری از برخی جریان‌ها و رسانه‌ها که بدون توجه به سابقه او، بی‌محابا و بدون دانستن بار کلمات، به وی حمله کرده‌اند به بیان ماوقع پرداخت.

وی گفت: چند سال قبل و در زمان اکران فیلم "بادیگارد"، مراسم بزرگداشتی برای من در ونکوور کانادا برگزار کرده بودند. بنا به دعوت برگزارکنندگان، راهی کانادا بودم که در فرودگاه، خبرنگاری از من درباره سردار سلیمانی پرسید. مدتی قبل در جلسه‌ای سه‌ساعته همراه با ایشان، فیلم را دیده بودیم. در کل نمایش فیلم، حواسم به واکنش‌های او بود تا این شهید را ورای شنیده‌های قبلی، بشناسم. به آن خبرنگار گفتم آنچه من از سردار سلیمانی فهمیدم این بود که از نظر سردار، جنگ تمام نشده و پای او روی زمین بند نیست. فیلم این مصاحبه، پخش شد و آن ور آبی‌ها به من حمله کردند و حتی در ونکوور، علیه من به‌عنوان نماینده نظام، تجمع کردند. این ماجرا گذشت تا روزی که سردار سلیمانی شهید شد. همان روز، بدون اینکه کسی به من بگوید یا مصلحت‌اندیشی کنم، بر اساس احساسم همان فیلم را گذاشتم. زیر پست نوشتم منظورم از روی زمین بند نبودن، همین شهادت بود. همان‌هایی که امروز به من می‌تازند، تشویقم کردند و آن ور آبی‌ها هم فحش دادند. دقایقی بعد، اینستاگرام آن را حذف کرد ولی همان چند دقیقه کافی بود تا برخی رسانه‌ها، آن را بردارند. همان شب، مجری خانم یکی از شبکه های خارج از کشور، در برنامه‌اش، این پست را نشان داد و علیه من حرف‌های تندی زد و گفت که جیره‌خوار نظام هستم. راه ارتباطی و شماره تماسی از او نداشتم، برای همین از طریق دایرکت اینستاگرام به او پیام دادم. به او محترمانه گفتم، پستی که برای سردار سلیمانی گذاشتم، کاملا نظر شخصی خودم بود و به توصیه کسی نبود. من برای دفاع از پستم درباره شهید سلیمانی، به سراغ او رفتم و گفتم برای این کار، پولی نگرفته‌ام. همان یک‌بار هم بود. متأسفانه تمام چت ما هم منتشرنشده و آن را تقطیع شده، نشر داده‌اند. 

پرویز پرستویی گفت: بعضی‌ها می‌گویند حیف از تو که نقش حاج کاظم را بازی کردی. من را محاکمه و اعدام کنید اما به "حاج کاظم‌ها"ی آژانس شیشه‌ای و "ذبیحی‌"های بادیگارد توهین نکنید. من با عشق و تمام وجودم این نقش‌ها را بازی کردم. 

وی در پایان بابیان اینکه ما همه در این نظامیم و برای این نظام کار می‌کنیم که چیز پنهانی نیست، گفت: اگر نقدی هم می‌کنم، در درون همین نظام است. نقدم به هدف اصلاح و دلسوزانه است و نه زدن ریشه. به خاطر جایگاهی که خدا لطف کرده و به ما هنرمندان داده، حس می‌کنم حرفم رساتر است و برای همین درباره مسائل مختلف مثل کرونا، سیل و زلزله، نکته هایی را می‌نویسم تا کمکی به جریان بهبود اوضاع داشته باشم.

پویا علیه ساسی مانکن

 

ساسی مانکن

ایران آرت: وبسایت‌های سیمرغ و برترین‌ها نوشتند موزیک ویدئوی جدید ساسی (مانکن) با نام "دکتر" جنجال‌های زیادی آفریده و باعث انتقاداتی در فضای مجازی شده است.

​یکی از منتقدین این ویدئو، پویا پورجلیل، خواننده شناخته شده ساکن لس آنجلس، با نام هنری پویا است، که با لحنی تند به ساسی و آهنگ جدیدش که در آن پیام‌های عجیبی می‌دهد، حمله کرده است.  

​پویا در صفحه اینستاگرامش نوشته است: "اینکه موسیقی یک سلیقه هستیش شکی نیست، اینکه در یک جامعه باید همه جور استایل موسیقی باشه شکی نبست. اینکه فرهنگ خیلی از مردم ما مخصوصا در زمینه موسیقی از دست رفته شکی نیست ولی وقتی میای برای معروفیت دست به هر کاری میزنی (حتی) نابود کردن ذهن و افکار سالم یک بچه که در این دنیای اسفناک پدر و مادرس دارن با بدبختی و زحمت بزرگش میکنن و تو *** حمال میای و بهشون میگی که ( همیشه قبل خواب اول دو تا شات بزن بعد بخواب یا همیش اول اینستا بعد کتاب ) باید بگم که *** ایی بیش نیستی و *** تر از تو همه اونایی هستن که واست کار میکنن یا باهات برنامه اجرا میکنن."

pouya-sasymankan

گفته می‌شود پست انتقادی پویا پس از مدتی توسط اینستاگرام پاک شده است. البته نحوه انتقاد پویا و الفاظی که این خواننده به کار برده نیز با انتقاد کاربران در فضای مجازی همراه شده است. 

 

زنان زیباروی ایرانی
نظرات خوانندگان
  • دوباره کیهان دوباره توهم . آخه بیسوادهای عزیز مگه نمیشه یک صفحه جعلی به اسم این و اون در فضای مجازی ساخت و باهاش پیام داد . اگه همینجور صفحه ای به نام کیهان باشه قبول میکنید که شما هم با انواع و اقسام رسانه ها رابطه دارید ؟ کمی تفکر انشاالله

  • مهتا
    پاسخ

    کیهان عقده ای میباشد
    اصلا چت کردن که کردن خب که چیییی؟؟!!!
    دنبال اختلاسگرا و دزدان حکومت باشید
    خاک برسرتون که از یک مجری میترسید . خداوند رسوا کند ظلم کنندگان بر مردم را ....الهی آمین

    • حسن

      <b>خودشون گردن گرفتن که بوده!بعد میای میگی فتوشاپه!التماس تفکر نباید بهت بگم،از خدا میخوام شفا بده شماهارو</b>

  • ناشناس
    پاسخ

    این، ایران ویران شده!!!!! و مهتا ، آدم هستند. محاله. رباتند . الکی میگن آدم هستیم. اگر موجود زنده باشند ایرانی که قطعا نیستند. شک نکنید.

  • بهمن
    پاسخ

    کیهان و عواملش که دیگه معلوم الحال هستن. اصلا نیازی نیست راجبشون حرف بزنیم. دیگه بی اعتبار تر هم ازینا داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • علی کرج
    پاسخ

    ارزش آبروی حیثیت این آب خاک یک شبه بدست نیامده.بلکه هریک وجبش10تاجوان رشید که ازهمه کسان زیباتروزیباتربودند داده ایم.حالا اینکه چهار پنج عدد بخوان پشت نقابهای تاریکشون به روشنایی برسند..وآبروی این آب خاک پاک زیرسوال ببرند...نه این شدنی نیست وهرگز نتیجه نخواهند رفت.ولکن از پشت نقابهای تاریکی به بیرون بیان وباملت نظام وپاسداری ازخون شهدا روراست صداقت داشته باشند.اونهم بعید بنظرمیاد. چون توبه گرگ مرگ است.

  • من
    پاسخ

    <b>واقعا خجالت اوره، ماهیت سالومه وامثال سالومه واونهایی که در ارتباط با این دختره هستن مشخصه</b>

  • من
    پاسخ

    <b>اصلا سالومه وساسی این دست مشخصه، حیف وقتتون صرف خوندن واظهارنظر در مورد اینها میکنین</b>

  • ناشناس
    پاسخ

    باید قوانین را تغییر داد این قوانین پوسیده و کهنه شده

  • ناشناس
    پاسخ

    لطفا کیهان عزیز جناب شریعتمداری از وضع کرونا قبل از انتخابات و تظاهرات و هم چنین از اختلاس های انجام شده توسط ژن های خوب هم گزارش تهیه کند با تشکر از روشنگری شما

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین