کد خبر: 47916 A

گشتی در آلبوم سارا و نیکا پایتخت/عکسها

گشتی در آلبوم سارا و نیکا پایتخت/عکسها

ایران آرت، سجاد مالمیر: سارا و نیکا فرقانی اصل در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران، ایران متولد شدند. نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان در تیم‌های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه‌ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد. پس از پایان فصل دو سریال پایتخت سارا و نیکا به همراه پدر و مادرشان به سوئد مهاجرت کردند تا در این کشور ادامه تحصیل دهند.

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال "دوباره زندگی" به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر می‌گردد که  ۸ ماهه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می‌کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده‌ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود. اما شهرت این دوقلوی نوجوان به خاطر بازی در نقش سارا و نیکا در سریال "پایتخت" است، آنها از شروع سریال به‌عنوان دوقلوهای نقی و هما حضور داشتند و اکنون دختران نوجوان خوب و مودبی هستند که البته گاه با نقی و هما در چلنج هستند و حرف همدیگر را خوب درک نمی‌کنند.

​اما سارا و نیکا در دنیای واقعی و نه در سریال، چه می‌کنند و چه علایقی دارند؟ با گشتی به صفحه اینستاگرام این خواهران دوقلو، در مورد آنها بیشتر خواهیم دانست. 

​شاید باورش سخت باشد، اما سارا و نیکا هر کدام تقریباً نیم میلیون فالوور در اینستاگرام دارند. البته برخلاف این‌که همه چیز در مورد این دوقلوها یکسان است و حتی دیالوگ‌های آنها‌ در "پایتخت" هم به اندازه تقسیم می‌شود، تعداد فالوورهای‌شان در اینستاگرام یک اندازه نیست. نیکا ۵۵۶ هزار فالوور دارد و سارا ۴۹۰ هزار. این‌که نیکا چه جذابیت بیشتری برای کاربران اینستاگرام داشته که افراد بیشتری او را فالو کرده‌اند دقیقاً مشخص نیست، اما شاید یکی از دلایل این اتفاق به تعداد پست‌های دوقلوها برگردد که نیکا به مراتب از سارا فعال‌تر است و تصاویر بیشتری را از خودش و خواهرش و همین‌طور سریال "پایتخت" منتشر می‌کند. جالب‌تر اینکه نیکا تیک آبی اینستاگرام هم دریافت کرده است اما سارا هنوز تیک آبی ندارد.

​از میان بازیگران "پایتخت"، احمد مهرانفر تنها کسی است که سارا و نیکا را در اینستاگرام دنبال می‌کند و خبری از محسن تنابنده که در سریال هم علاقه خاصی به حضور دخترانش در اینستاگرام ندارد، در صفحه سارا و نیکا نیست. البته از پست‌هایی که سارا و نیکا منتشر می‌کنند مشخص است که این دو خواهر با ریما رامین‌فر و نسرین نصرتی که نقش‌های هما و فهیمه را در سریال بازی می‌کنند، رابطه خوبی دارند. 

قدیمی‌ترین تصویری که در صفحه اینستاگرام سارا منتشر شده، مربوط به تصویری از خودش و خواهرش در دوران کودکی است که دارد چیزی را در گوشی به خواهرش می‌گوید. جالب است که این تصویر نزدیک به ۲۱۰ هزار لایک خورده، بیش از بقیه پست‌های سارا در اینستاگرام. 

1

تصویر دیگری که سارا به اشتراک گذاشته، عکس او در کنار آرش عدل‌پرور، خواننده موسیقی پاپ است؛ خواننده‌ای که او و برادرش مسیح، در میان نوجوان‌ها و به خصوص دختر خانم‌ها طرفداران زیادی دارند و معمولاً اکثر تماشاگران کنسرت‌هایشان را هم‌سن و سال‌های سارا و نیکا تشکیل می‌دهند.

2

این هم یک عکس سلفی آینه‌ای از سارا و نیکا که در این عکس سارا گوشی به دست است و نیکا شیطنت می‌کند.

3

اما صفحه اینستاگرام نیکا پست‌های جالب‌تری برای تماشا دارد. نیکا تصویری از فیلم "دوباره زندگی" منتشر کرده که در آغوش پرستو صالحی است و به گفته خودش آن زمان فقط ۸ ماهه بوده.

4

تصویر بعدی مربوط به شیطنت سارا و نیکای پایتخت و پسر خاله پدرشان، ارسطو عامل است، بر بالین بابا پنجعلی!

13

این هم عکسی از سارا و نیکا در کنار تیدا خانم.

5

در عکس زیر هم سارا و نیکا را در ورزشگاه آزادی می‌بینید. این عکس مربوط به مسابقه ایران و کامبوج در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۰ قطر است. جالب است بدانید که آن زمان وقتی بحث بر سر حضور دختران و زنان در استادیوم آزادی داغ بود، محسن تنابنده این عکس را منتشر کرد و نوشت: "نقی هم راضیه دختراش برن استادیوم"

6

شاید این هم برای‌تان جالب باشد که دوقلوهای پایتخت طرفدار کدام تیم پایتخت هستند: همیشه آبی!

7

نیکا خانم در جنگل نور.

8

نیکا در قبرس.

9

و نیکا و سارا با سبیل!

10

​این هم سلفی دوقلوها در شاهرود. اینجا دیگر نمی‌گوییم کدام سارا است و کدام نیکا. خودتان تشخیص بدهید!

11

حسن ختام عکس‌ها هم باشد این تصویر از پشت صحنه "پایتخت" که همه هستند. زنده‌یاد خشایار الوند در این عکس دیده می‌شود، روحش شاد. 

12

 

 

 

زنان زیباروی ایرانی
نظرات خوانندگان
  • یکتا
    پاسخ

    اصلا جای تعجب نیس که فالور زیاد دارن. چون که میخرن فالور. و با ارایش شون همه رو جمع میکنن

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین