کد خبر: 51265 A

الن دی‌جنرس به سیم آخر زد

الن دی‌جنرس به سیم آخر زد

مجری مشهور آمریکایی پس از اتهامات وارد شده به "شوی الن دی‌جنرس" قصد دارد این برنامه پرطرفدار را به پایان برساند.

ایران آرت: الن دی‌جنرس تمایل دارد به تاک-شوی خود پایان دهد. منابع ناشناس در "تله‌پیکچرز" می‌گویند با مطرح شدن اتهامات مختلف علیه دی‌جنرس از جمله وجود فضایی "مسموم" در محل فیلمبرداری، این مجری ۶۲ ساله آماده‌ی کناره‌گیری از اجراست. یکی از منابع می‌گوید: "او احساس می‌کند که نمی‌تواند ادامه دهد و تنها راه بازسازی برند خود را این می‌داند که سریالش را تعطیل کند. حقیقت این است که او می‌دانسته چه اتفاقاتی در حال وقوع است."

"دیلی میل" می‌نویسد "نیل برین" تهیه‌کننده‌ی استرالیایی در مصاحبه با ایستگاه رادیویی 4BC تجارب خود از برخورد با الن در سال ۲۰۱۳ را به اشتراک گذاشته و ادعا کرده است که کارکنان به‌شدت مراقب رفتار خود بوده‌اند تا دی‌جنرس را خشمگین نکنند. او می‌گوید: "یکی از تهیه‌کنندگان ما را به گوشه‌ای برد و گفت: "ببین، هیچ‌کس با الن حرف نمی‌زند. تو نباید با او حرف بزنی، نباید به او نزدیک شوی، نباید به او نگاه کنی. او وارد می‌شود، می‌نشیند، با ریچارد حرف می‌زند، و می‌رود."

یکی از کارکنان شوی دی‌جنرس به "دیلی میل" می‌گوید:‌ "حتی یک لحظه فکر نکنید که عذرخواهی او معنای خاصی داد. او این فضای مسموم را ایجاد کرده و مدت‌ها آن را ادامه داده بود. اگر کسی از جمله آن سه تهیه‌کننده می‌خواستند به او اعتراض کنند اخراج می‌شدند."

به گزارش 30نما، نیل اضافه می‌کند که نمی‌داند این قوانین توسط دی‌جنرس وضع شده‌اند یا فرد دیگری، چرا که فرصت حرف زدن با او را نداشته و نمی‌داند که فردی خوش‌برخورد است یا نه: "اما می‌توانم به شما بگویم افرادی که برای او کار می‌کردند همیشه روی پوست تخم‌ مرغ راه‌ می‌رفتند [و مراقب بودند او را ناراحت نکنند.] ما آن‌جا رفته بودیم تا در مورد فعالیت‌های او مصاحبه کنیم، اما اجازه نداشتیم به او نگاه کنیم."

"برد گرت" نیز اتهامات وارد شده به "الن دی‌جنرس" را تأیید کرده است. دی‌جنرس پنجشنبه پس از مطرح شدن اتهاماتی علیه او و فضای متشنج تولید تاک-شوی او، با ارسال نامه‌ای به کارکنانش عذرخواهی کرد. این در حالی بود که برادران وارنر چند روز قبل تحقیقات خود پیرامون این ادعاها را آغاز کرده بود. 

با این حال، عذرخواهی او با واکنش سرد گرت مواجه شده که بیشتر با سریال "همه ریموند را دوست دارند" شناخته می‌شود. این بازیگر و کمدین جمعه ۳۱ ژوئن ضمن بازنشر مقاله‌ ورایتی در مورد عذرخواهی دی‌جنرس در توئیتر نوشت: "بیشتر از یک نفر را می‌شناسم که [الن دی‌جنرس] با آن‌ها رفتار وحشتناکی داشته‌ است. مسئله‌ای است که همه می‌دانند." گرت تاکنون شش مرتبه در شوی دی‌جنرس ظاهر شده است. 

اظهارات گرت با مطرح شدن اتهامات جدید آزار جنسی در شوی دی‌جنرس همزمان شده است. این اتهامات همچون اتهامات زورگویی و تبعیض نژادی پیشین، در مقاله‌ای که "بازفید" منتشر کرده مطرح شدند. "لیا تامپسون" ستاره‌ "بازگشت به آینده" هم از ادعای "برد گرت" حمایت کرده و می‌نویسد: "حقیقت دارد."

مجری الن دی جنرس شوی الن دی جنرس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین