کد خبر: 35080 A

دستگیری نسیم مدل معروف و همسر معروف ترش توسط اطلاعات سپاه عاشورا/عکس

ایران آرت : به نوشته رسانه های متعدد از جمله رسانه های ورزشی مانند ورزش سه ، پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا خبری درباره محسن فروزان و همسر مدلش نسیم نهالی اعلام کرد.

ورزش سه نوشت: بنا بر خبری که دقایقی قبل توسط سازمان اطلاعات سپاه عاشورا منتشر شد، محسن فروزان، دروازه بان تیم تراکتور سازی تبریز به همراه همسرش به اتهام تبانی و شرط بندی،  ۹ اردیبهشت توسط سازمان اطلاعات سپاه عاشورا در تهران بازداشت شد.


هم‌چنین در خبر دیگر آمده بود که محسن فروزان با طرح شکایت در دادسرا فرهنگ و رسانه برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به مراجع قضایی فرخوانده شده است و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن خواهد بود.

 

این خبر در حالی در رسانه ها منتشر شده است که ابتدای هفته با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون، محسن فروزان به علت باز شدن پرونده برای رسیدگی به شبهات موجود، به مدت یکماه از حضور در کلیه اماکن ورزشی محروم شد.


بعدتر  نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر اعلام کرد محسن فروزان گلر تیم تراکتورسازی به همراه همسرش برای پاره‌ای از توضیحات و هم‌چنین طرح شکایت در دادسرا فرهنگ و رسانه به مراجع قضایی احضار شدند.


پرونده این بازیکن از بازی با سپیدرود رشت و باخت مقابل این تیم با توجه به اعمال شبهه برانگیز باز شد و پای بسیاری از افراد سیاسی و نمایندگان مجلس را برای تحقیق باز کرد. حالا او یک روز بعد از حکم کمیته اخلاق با رای دادسرا برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به مراجع قضایی رفته و باید دید در نهایت چه اتفاقی در انتظار فروزان خواهد بود.

 

نسیم نهالی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین