کد خبر: 68912 A

قیمت سکه| قیمت سکه امروز| قیمت سکه 29 میلیون

قیمت سکه ۲۹ میلیون تومان شد | کاهش باورنکردنی قیمت سکه امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد

قیمت سکه ۲۹ میلیون تومان شد | کاهش باورنکردنی قیمت سکه امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد

در ادامه کاهش قیمت طلا و سکه در کشور، قیمت سکه تمام بهار آزادی وارد کانال ۲۹ میلیون تومان شد و انتظار می‌رود کاهش آن ادامه داشته باشد.

ایران آرت: قیمت سکه در سال گذشته با رشد بسیار چمشگیری مواجه شد. در ابتدای سال 1402 تصور می شد قیمت سکه وارد کانال های 40 و 50 میلیونی شود اما سکه به مرور همه را شگفت زده کرد. قیمت سکه در هفته های اخیر رو به کاهش بوده است. طی چند روز گذشته قیمت سکه با کاهش شدید مواجه شده و حالا سکه وارد کانال ۲۹ میلیون تومان شده و انتظار می‌رود کاهش آن ادامه داشته باشد. تازه ترین خبر درباره قیمت سکه را در ادامه می خوانید.

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۱ میلیون تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 10 میلیون و 491 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی 1959 دلار است.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (چهارشنبه 17 خرداد ماه) با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل 42 هزار و 124 تومان و قیمت حواله دلار 38 هزار و 295 تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل 45 هزار و 51 تومان، و نرخ حواله یورو 40 هزار و 955 تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز 11 هزار و 470 تومان و نرخ حواله درهم نیز 10 هزار و 427 تومان اعلام شده است.

 

258

قیمت طلا قیمت سکه قیمت طلا و سکه قیمت سکه 29 میلیون کاهش قیمت سکه قیمت سکه امروز قیمت سکه امامی قیمت سکه بهار آزادی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین