کد خبر: 69881 A

پرسپولیس| شهاب زاهدی| علیرضا خدادادی

لواندوفسکی در پرسپولیس | بازیکن پرسپولیس ملیتش را عوض کرد؟

لواندوفسکی در پرسپولیس | بازیکن پرسپولیس ملیتش را عوض کرد؟

دو خبر بخوانید از دو مهاجم پرسپولیس که این روزها خبرساز شده‌اند.

ایران آرت: پرسپولیس در شرایطی در بازی تدارکاتی روز گذشته خود مقابل پیکان به برتری دست یافت که علیرضا خدادادی مهاجم جوان این تیم، یکی از گلزنان این جدال برای سرخپوشان در دستگردی بود.

به گزارش خبر ورزشی، خدادادی موفق شد روی پاس طلایی مهدی ترابی و تک به تک با گلر حریف، دروازه پیکان را برای دومین بار باز کرده و سهمی در این برد به نام خود کند.

خدادادی که لواندوفسکی را الگوی فوتبالی خود می‌داند، بعد از درخشش در ترکیب تیم امیدهای پرسپولیس و دستیابی به عنوان آقای گلی، توانست نظر یحیی گل‌محمدی را برای حضور در جمع بزرگسالان و تیم اصلی به دست بیاورد.

مهاجم جوان سرخپوشان امیدوار است در فصل جدید و با توجه به اعتمادی که یحیی گل‌محمدی طی مدت اخیر به جوانان تیم داشته و باعث رشد محمد عمری شده، نمایش موفقی در ترکیب پرسپولیس داشته باشد و فرصت بیشتری از سرمربی سرخ‌ها نصیب خود کند.

خدادادی فصل گذشته نیز در چند بازی فرصت‌هایی کوتاه از کادرفنی پرسپولیس کسب کرده بود و بعد از مصدومیتی که گریبانگیرش شد، از جمع این تیم مدتی دور شد و اکنون با دستیابی به آمادگی، بار دیگر در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی حاضر شده است.

رد پیشنهاد ایسلند توسط مهاجم پرسپولیس

شهاب زاهدی بازیکن و مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از پیشنهاد تیم ملی ایسلند گفت.

شهاب زاهدی

شهاب زاهدی مهاجم تیم ملی پس از چند سال بازی کردن در اروپا به پرسپولیس برگشت و شماره ۱۴ این تیم را برتن کرد. زاهدی زمان برانکو هم در پرسپولیس حضور داشت و سپس برای ادامه فوتبالش به اروپا رفت. او در آن بازه از تیم ملی ایسلند پیشنهاد داشت که برای این کشور بازی کند

شهاب زاهدی در مصاحبه با فوتبال ۳۶۰ در این مورد می گوید: برای بازی در تیم ملی ایسلند مجبور بودم دو سال در این کشور بمانم اما شرایط طوری نبود که بخواهم در ایسلند بمانم. در این کشور ساعت ۶ عصر شب می شود و برای ما ایرانی هایی که خون گرم هستیم واقعا زندگی کردن در این کشور سخت و دشوار است. 

 

پرسپولیس شهاب زاهدی علیرضا خدادادی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین