کد خبر: 70026 A

بنیاد هنر شارجه| هور القاسمی| مدرسه هنر کازابلانکا

همکاری بنیاد هنر شارجه با تیت بریتانیا/ مدرسه هنر کازابلانکا با مدیریت هور القاسمی در Tate St Ives

همکاری بنیاد هنر شارجه با تیت بریتانیا/ مدرسه هنر کازابلانکا با مدیریت هور القاسمی در Tate St Ives

بنیاد هنر شارجه با همکاری Tate St Ives که یکی از چهار گالری مجموعه تیت در بریتانیا است، نمایشگاه مدرسه هنر کازابلانکا را در سنت ایوز انگلستان به تماشا گذاشته که آثار این نمایشگاه در فوریه 2024 به شارجه خواهد رفت.

ایران آرت: این روزها Tate St Ives، یک نمایشگاه برجسته از مدرسه هنر کازابلانکا با همکاری بنیاد هنر شارجه ارائه می‌شود.

این نمایشگاه در فوریه 2024 به شارجه سفر می‌کند، نمایشگاهی که با همکاری بنیاد هنر شارجه و سرپرستی خانم هور القاسمی، مدیر بنیاد هنر شارجه، ارائه خواهد شد.

مؤسسه هنر معاصر KW و بنیاد هنر شارجه، با همکاری Goethe-Institut Marokko، ThinkArt و Zamân Books & Curating، مدرسه کازابلانکا را راه اندازی کرده‌اند.

1

پروژه مدرسه کازابلانکا بر لحظه‌ای مهم در تاریخ هنر مراکش تاکید می‌کند که پیامدهایی برای منطقه وسیع‌تر داشت. پس از استقلال مراکش در سال 1956، آگاهی مدنی جدیدی پدیدار شد و هنرمندان و روشنفکرانی را که به دنبال بازنگری در عملکرد اجتماعی و دیده شدنشان در حوزه عمومی بودند، تحت تأثیر قرار داد. طی این فرآیند، هنرمند تولید کننده یک پروژه اجتماعی و فرهنگی شد که در آن انتظار می رفت هنر به فضایی از دانش و تجربه مشترک تبدیل شود. مدرسه هنر کازابلانکا یک انجمن مهم برای توسعه این ایده ها و شیوه های مرتبط بود. با ترسیم و تفسیر مانیفست باهاوس، مدرسه مدل‌هایی را برای بازنگری در رابطه بین هنر، صنایع دستی، طراحی و معماری در یک بافت محلی درگیر کرد.

5

مدیریت مدرسه کازابلانکا توسط هور القاسمی، مدیر بنیاد هنر شارجه انجام می‌شود.

8

هور القاسمی Tate St Ives مدرسه هنر کازابلانکا بنیاد هنر شارجه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین