گالری فایرتی Firetti با 3 هنرمند در آرت ابوظبی 2023 | عکس ها

گالریFiretti Contemporary که به مدیریت مارا فایرتی Mara Firetti، در السرکال اونیو دبی دایر است در بخش "پروژه های ویژه" هنر ابوظبی 2023 حضور داشت.

ایران آرتگالریFiretti Contemporary که به مدیریت مارا فایرتی Mara Firetti، در السرکال اونیو دبی دایر است در بخش "پروژه های ویژه" هنر ابوظبی 2023 حضور داشت. 

عنوان نمایشگاه فایرتی گالری "رزونانس"Resonance بود که در غرفه A22 ارائه شد.

فایرتی گالری آثاری از سه هنرمند لورا لاپی Laura Lappi ، جیسون میدلبروک Jason Middlebrook و کولین سکاجوگو Collin Sekajugo را ارائه داد که هر کدام موضوع پایداری را در شیوه های هنری خود نمایش می دادند. 

این هنرمندان از طریق رویکردهای متنوع خود مفهوم پایداری را تاکید می کنند و بر اهمیت استفاده مسئولانه از منابع، آگاهی محیطی و پتانسیل هنر برای الهام بخشیدن به تغییرات مثبت الهام می بخشند. 

گالری Firetti Contemporary نهادی ست که در آن هنر و مفاهیم خلاقانه از منطقه و فراتر از آن همسو هستند و از طریق ایجاد مجموعه‌های معنادار و پایدار، مشارکت جهانی را تشویق می‌کنند.

مارا فایرتی یک کارآفرین هنری و مجموعه‌دار پیشرو است که می گوید به ترویج پیشرفت و شناخت جهانی هنرمندان متعهد است. 

گالری فایرتی در طول 15 سال گذشته، به عنوان یک مشاور هنری زیرک و مدافع اختصاصی هنرمندان، سازماندهی رویدادهای عمومی و نمایشگاه های بین المللی در مؤسسات معتبر و نمایشگاه های هنری مشهور خود را متمایز جلوه داده است. 

در کنار مارا، سلین اعظم،Celine Azem متصدی سوری-ایتالیایی قرار دارد. او در سال 2019 مدرک لیسانس خود را در مرکز سنت مارتینز (لندن، بریتانیا) دریافت کرد. سلین به عنوان متصدی و کارگردان بخشی از تیم Firetti Contemporary است.

کد خبر: 71061
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-71061
آرت ابوظبی آرت ابوظبی 2023 Firetti contemporary آرت ابوظبی Abu Dhabi Art 2023 گالری فایرتی مارا فایرتی Mara Firetti سلین اعظم Celine Azem
سایر گزارش های تصویری