عایشه ال عبار Aisha Alabbar با نجوم الغانم در آرت ابوظبی | عکس ها

گالری عایشه ال عبار به مدیریت خانم عایشه ال عبار برای سومین سال متوالی در هنر 2023 ابوظبی شرکت کرده است و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

ایران آرت : گالری عایشه ال عبار  Aisha Alabbar Gallery  به مدیریت خانم عایشه ال عبار برای سومین سال متوالی در هنر 2023 ابوظبی شرکت کرده است.

گالری عایشه ال عبار امسال آثار هنرمند اماراتی مشهور نجوم الغانم Nujoom Alghanem که شاعر و کارگردان فیلم نیز هست را ارائه داد.

گالری عایشه ال عبار در سال 2018 توسط عایشه در منطقه القوز دبی تأسیس کرد و یکی از اولین گالری های اماراتی در دبی است که بر هنر معاصر و مدرن هنرمندان اماراتی، محلی و منطقه تمرکز دارد.

گالری عایشه ال عبار که به هنرمندان مقیم امارات متحده عربی اختصاص دارد سالانه پنج نمایشگاه نوآورانه برپا  می کند و به دلیل ارائه نمایشگاه های دقیق و همکاری با متصدیان و سازمان های مشهور، شهرت دارد و منابع قابل توجهی را برای رساندن شیوه های هنرمندان در امارات به صحنه معاصر سرمایه گذاری کرده است.

کد خبر: 71072
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-71072
آرت ابوظبی آرت ابوظبی 2023 نجوم الغانم آرت ابوظبی Abu Dhabi Art 2023 عایشه ال عبار Aisha Alabbar Aisha Alabbar Gallery نجوم الغانم Nujoom Alghanem
سایر گزارش های تصویری