نیمکت های ماکارونی و پابلو رینوسو در کاستوت گالری دبی/ عکس

نیمکت های ماکارونی پابلو رینوسو Pablo Reinoso در گالری کاستوت Custot در السرکال اونیو دبی نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

ایران آرت: رسانه هنر روز خاورمیانه ArtDayME نوشته است: این روزها اولین نمایشگاه انفرادی پابلو رینوسو Pablo Reinoso در گالری کاستوت Custot در السرکال اونیو دبی به تماشاست. 

خطوط در حرکت نام نمایشگاه پابلو است. این نخستین نمایشگاه از پابلو رینوسو هنرمند فرانسوی-آرژانتینی در منطقه خاورمیانه محسوب می شود.

کاستوت گالری برای اولین بار در نمایشگاه هنر ابوظبی 2023 تعدادی از آثار این هنرمند را نمایش داد تا یک بررسی جامع از عملکرد مجسمه سازی رینوسو ایجاد کند.

 نمایشگاه پابلو در خدمت برجسته کردن دنیای عجیب و غریب مجسمه‌های رینوسو است، از نیمکت‌های اسپاگتی و گاراباتوس نمادین او گرفته تا فریم‌هایش، این آثار از عملکرد فوری خود فراتر می‌روند و زندگی خودشان را می‌گیرند و به زیبایی فضای گالری را در اختیار می‌گیرند.

 رینوسو Reinoso نیمکت‌هایی را می‌سازد که پس از انجام وظیفه خود به عنوان مبلمان، به شاخه‌های در حال رشد و بالا رفتن برمی‌گردند. 

این آزادی در حرکتی بیان می شود که معماری را در بر می گیرد و در سراسر فضا شگفت زده می شود. سری Frames از همان خط نیمکت های اسپاگتی پیروی می کند. در اینجا فریم ها پس از انجام ماموریت خود به عنوان "اشیاء" زندگی متفاوتی را آغاز می کنند.

 پابلو رینوسو مانند یک نقاش در مورد «طبیعت بی جان» روی شی کار می کند و تعیین می کند که آیا عملکرد آن حفظ می شود یا خیر. حالا شما هستید که باید کارهایش را تماشا کنید و قضاوت کنید که به هدفش رسیده یا نه؟ مطمئناً هنگام بازدید از آثار هنری، خود را در پیچ و خم خطوط گم می کنید و در نهایت باید خود را پیدا کنید. اولین نمایشگاه انفرادی پابلو رینوسو در گالری کاستوت دبی تا 29 ژانویه 2024 ادامه دارد.

کد خبر: 71253
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-71253
کاستوت Custot گالری پابلو رینوسو pablo Reinoso
سایر گزارش های تصویری