کد خبر: 71508 A

شعور غالری Sensation جده | دی جی ویوا DJ Viva | غنا الغانیمی Ghena Al-Ghanimi ا

شعور گالری؛ جده عربستان یک گالری هنری ست/ یک نمایش متفاوت با هنرمندان جده

شعور گالری؛ جده عربستان یک گالری هنری ست/ یک نمایش متفاوت با هنرمندان جده

دی جی ویوا DJ Viva و غنا الغانیمی Ghena Al-Ghanimi از بنیانگذاران شعور گالری گفتند که هدف آنها برجسته کردن هنرمندان جده Jeddah’s artists است.

ایران آرت: هنر در تجربه‌ای فراگیر به میزبانی شعور گالری Sensation جده با طبیعت ملاقات کرد.

 این نمایشگاه دو روزه آثار هنری سفارش داده شده همراه با نمایش های هوایی و موسیقی گیرا را به نمایش گذاشت. 

دی جی ویوا DJ Viva و غنا الغانیمی Ghena Al-Ghanimi از بنیانگذاران این گالری گفتند که هدف آنها برجسته کردن هنرمندان جده Jeddah’s artists است.

ویوا گفت: "ما می خواستیم چیزی منحصر به فرد و هیجان انگیز ایجاد کنیم که تمام حواس را تحت تاثیر قرار دهد. از غذاها و کوکتل‌ها گرفته تا نمایش‌های هوایی و ایستگاه‌های هنری زنده، همه جنبه‌ها به دقت تنظیم شده‌اند تا یک تجربه حسی 360 درجه ارائه کنند.»

 الغانیمی می گوید : «ما هنرمندان را بر اساس تجربیات و شخصیت‌هایشان جمع‌آوری می‌کنیم، نه فقط برای آمدن به اینجا، بلکه برای شرکت در بحث درباره هر نقاشی و سرگرمی. جده خود یک گالری هنری است Jeddah itself is an art gallery و ما به عنوان اهالی جده احساس می کنیم از زاویه هنر باید شهرمان را بهتر معرفی کنیم. هدف اصلی ما گسترش تنوع هنری در جده، جذب مخاطبان نخبه است که واقعاً قدردانی می کنند و به دنبال تجربیات هنری فراموش نشدنی هستند. هدف این رویداد ارتقای پروفایل هنرمندان با نمایش آثارشان در محیطی فاخر و ارزشمند است. 

شعور گالری Sensation جده | گالری شعور جده

شاهزاده احمد بن فیصل Prince Ahmed bin Faisal اشتیاق خود را برای ایجاد چهره های منحصر به فرد در آثار هنری خود به اشتراک گذاشت. من سعی می کنم متمایز باشم و با بقیه متفاوت باشم. سبک من عمدتاً انتزاعی است و خودم را از طریق نقاشی بیان می کنم.» 

او گفت که هنرمندان جوان را تشویق می کند که غرایز خود را دنبال کنند تا تحت تأثیر نظرات دیگران قرار گیرند.

 هنرمند دیگری به نام هبا اسماعیل Heba Ismail از آثار هنری خود برای بیان تجربیات شخصی خود از جمله طلاق استفاده می کند. نمادگرایی شطرنج زندگی را به عنوان یک بازی نشان می دهد و سفر او را به تصویر می کشد، با آثار هنری او منعکس کننده میل به زندگی کامل است. 

شعور گالری Sensation جده | گالری شعور جده

او توضیح داد: "برای من، رنگ ها نمایانگر امکانات بی حد و حصر پیش رو هستند، از طریق رنگ های پر جنب و جوش و تصاویر نمادین، تلاش می کنم پیچیدگی های زندگی، روابط و قدرت رشد شخصی را منتقل کنم.

 وی در مورد فرصت ارائه آثارش افزود: گالری هنری شعور Sensation بستری را برای من فراهم کرده است تا آثارم را به نمایش بگذارم و با مخاطبان متنوع ارتباط برقرار کنم و گفتگوها را برانگیخته و الهام بخش شود.

اسماعیل گفت که هدفش در دنیای هنر بالاست: «به عنوان اولین هنرمند سعودی که هنر فیزیکی را با دنیای NFT ادغام کرد، مرزها را پیش می‌برم و آینده بیان هنری را در آغوش می‌کشم. من آرزو دارم که پیکاسو زن آینده باشم، تأثیری ماندگار بر جای بگذارم و دیگران را برای پذیرش سفرهای خلاقانه خود الهام بخشم.» 

شعور گالری Sensation جده | گالری شعور جده

مصعب الغانمی با دعوت از محمود انس کمر، خوشنویس اهل ترکیه، یکی از کارهای برجسته این رویداد را سرپرستی کرد. کمر آثار خود را بر روی بوم ترکیبی از حروف عربی و لاتین منحصراً برای گالری به نمایش گذاشت. او همچنین آثار هنری معروف خود از سنگ مرمر ترکیه را به نمایش گذاشت. 

شعور گالری Sensation جده | گالری شعور جده

در همین حال دی جی زیرو DJ Zero بر روی موسیقی تمرکز کرد که هم مکمل گالری بود و هم تجربه حسی مهمانان را افزایش داد. او گفت: "من قصد داشتم فضایی موسیقی ایجاد کنم که با آثار هنری طنین انداز شود و فضای کلی رویداد را ارتقا بخشد." 

در همین برنامه همکاری بین Laham Lovers و Sensation Art Gallery سبب شد شرکت کنندگان از یک تجربه جالب غذاخوری استثنایی نیز لذت بردند. 

شعور گالری Sensation جده | گالری شعور جده

شعور گالری Sensation برنامه‌هایی برای گسترش به سایر بخش‌های پادشاهی از جمله العلا AlUla دارد.

العلا عربستان شعور گالری جده شعور گالری Sensation دی جی ویوا DJ Viva شاهزاده احمد بن فیصل Prince Ahmed bin Faisal هبا اسماعیل Heba Ismail محمود انس کمر دی جی زیرو DJ Zero العلا AlUla
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین