کد خبر: 71584 A

غرفه ملی امارات National Pavilion UAE|عبدالله السعدی Abdullah Al Saad

برنامه پاویون امارات در بینال ونیز اعلام شد /روایت طارق ابوالفتوح از عبدالله السعدی

برنامه پاویون امارات در بینال ونیز اعلام شد /روایت طارق ابوالفتوح از عبدالله السعدی

برنامه پاویون امارات در بینال ونیز اعلام شد /روایت طارق ابوالفتوح از عبدالله السعدی.

ایران آرت : غرفه ملی امارات National Pavilion UAE نمایشگاه آتی خود در بینال ونیز 2024 با عنوان «عبدالله السعدی: مکان‌های خاطره، مکان‌های فراموشی» اعلام کرد.

این هشتمین حضور امارت در این رویداد بسیار مهم جهانی است.

در این نمایشگاه هشت اثر هنری توسط هنرمند اماراتی عبدالله السعدی Abdullah Al Saad پیشگام هنر مفهومی در امارات ارائه می شود. 

این پاویون توسط طارق ابوالفتوح Tarek Abou El-Fetouh کیوریتور ارشد و مدیر بخش اجرا بنیاد هنری شارجه سرپرستی می شود و پیشنهاد می کند که به روند خلاقانه اش در رابطه با شیوه های عرب نگاهی بیندازیم. 

Image-Courtesy-of-National-Pavilion-UAE-La-Biennale-di-Venezia.-Photo-by-Daryll-Borja-9459-989x589

السعدی در بیانیه ای گفته بود: " من در سفرهای مختلفم از محیط اطرافم الهام می گیرم. من همیشه دوست دارم به تنهایی سفر کنم، همراه با یک کتاب خاص، موسیقی، حیوانات یا وسیله حمل و نقل. حضور این همراهان تأثیر بسزایی بر آثار هنری من دارد، زیرا در کاوش در سرزمین و جایگاه بشر در آن، مرا همراهی می‌کنند."

گفتنی ست درباره آثار السعدی می گویند شاعران عرب قرن ها پیش از السعدی، وقتی در عمق طبیعت بکر غوطه ور می شدند چشمه شعرشان جوشان می شد؛ السعدی هم مانند شاعران کلاسیک عرب، هنگامی که احساس می کند در طبیعت غوطه ور است، شروع به طراحی، نقاشی یا نوشتن می کند. 

شصتمین نمایشگاه بین المللی هنر La Biennale di Venezia بین 20 آوریل تا 24 نوامبر پذیرای هنر از سراسر دنیا و عموم دوستداران هنر خواهد بود.

عبدالله السعدی Abdullah Al Saadi پاویون امارات در بینال ونیز غرفه ملی امارات National Pavilion UAE طارق ابوالفتوح Tarek Abou El-Fetouh
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین