جوزپه موسکاتلو Giuseppe Moscatello و تقاطع هنر و فناوری در Foundry by EMAAR دبی/ عکس ها

این ویترین پیشگامانه حاصل ذهن خلاق جوزپه موسکاتلو Giuseppe Moscatello به عنوان کیوریتور و هنرمندان کیم آسندورفKim Asendorf ، آندریاس گیسین Andreas Gysin و لئاندر هرتزوگ Leander Herzog در یک همکاری مشترک گرد هم آمده است.

ایران آرت : نمایشگاه متفاوت AGH 1 در تقاطع هنر و فناوری در Foundry by EMAAR برپا شده است.

این ویترین پیشگامانه حاصل ذهن خلاق جوزپه موسکاتلو Giuseppe Moscatello به عنوان کیوریتور و هنرمندان کیم آسندورفKim Asendorf ، آندریاس گیسین Andreas Gysin و لئاندر هرتزوگ Leander Herzog در یک همکاری مشترک گرد هم آمده است.

پروژه AGH 1 در کشاکش قلمرو دیجیتال و فیزیک قرار دارد و به بازدیدکنندگان نگاهی اجمالی به دنیای مسحورکننده هنر مولد و کد گذاری معماری ارائه می‌کند. 

این نمایشگاه با ادغام یکپارچه ظرافت زیبایی شناختی با الگوریتم های پیچیده ارائه شده که منجر به ساختارهای بصری خیره کننده ای می شود که معماری پویا و مولد را تجسم می بخشد.

این پروژه در ابتدا در دسامبر گذشته در برلین بر روی بوم های دیجیتالی نمایش داده شد، جایی که هر پیکسل یک عمل عمدی از انتخاب هنری است؛ انیمیشن‌های انتزاعی و بلادرنگ به تدریج تکامل می‌یابند و هندسه‌های پیچیده و عمق رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارند که حواس را مجذوب خود می‌کند. با الهام گرفتن از هنرمندان بتن مانند مکس بیل و تئو ون دوزبورگ، آسندورف، گیسین و هرتزوگ دقت فرآیندهای الگوریتمی را جشن می‌گیرند. هر قطعه سمفونی نظم و تقارن در عصر دیجیتال است که یادآور ترکیب بندی های دقیق هنر بتنی است.

پروژه AGH 1 عمداً از یک روایت تعریف شده اجتناب می کند، در عوض قصد دارد واقعیت را در زیباترین شکل آن بازنمایی کند. گفت‌وگو بین سخت‌افزار و نرم‌افزار به استعاره‌ای از تلاقی هنر و فناوری تبدیل می‌شود و بینندگان را دعوت می‌کند تا به رابطه در حال تکامل بین انسان و ماشین فکر کنند. 

علاوه بر اینستالیشن‌های دیجیتالی جذاب، این نمایشگاه مجموعه‌ای از چاپ‌های دیجیتال را به نمایش می‌گذارد که شکاف بین قلمرو دیجیتال و فیزیکی را پر می‌کند. این چاپ ها تکمیل کننده پروژه اصلی هستند و به بینندگان درک عمیق تری از روند خلاقیت هنرمندان ارائه می دهند.

 سازمان Fakewhale که پشت این نمایشگاه نوآورانه است همچنان مرزهای حفظ هنر دیجیتال و نوآوری کیوریتوری را پیش می‌برد. Fakewhale از زمان آغاز به کار خود در سال 2021 به طور فعال در نمایش هنرمندان شناخته شده و نوظهور در سراسر جهان مشارکت دارد و به چشم انداز پر جنب و جوش هنر معاصر کمک می کند. 

برای علاقه‌مندان به هنر و فن‌دوستان AGH 1 فرصتی بی‌نظیر برای مشاهده تلاقی پیشرفته هنر، فناوری و نوآوری ارائه می‌دهد. فرصت تجربه این نمایشگاه پیشگامانه تا 24 مارس در فاندری اعمار در بلوار کرسنت داون تاون دبی دایر است.

کد خبر: 71664
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-71664
فاندری گالری دبی Foundry Downtown Dubai جوزپه موسکاتلو Giuseppe Moscatello Foundry by EMAAR
سایر گزارش های تصویری