گالری ftnft در دبی مال و شاهان و دیوان سیاوش صوفی نژاد / عکس ها

سال گذشته همین مجموعه شاهان و دیوان "سیاوش صوفی نژاد" حائز رتبه برتر شد و اکنون چندین روز است دیوارهای اصلی گالری ftnft به چندین اثر از مجموعه شاهان و دیوان "صوفی" اختصاص داده است.

ایران آرت: گالری شیک ftnft با دیوارهای بزرگ تصویری در دبی مال این روزها چندین اثر از مجموعه شاهان و دیوان "سیاوش صوفی نژاد"، هنرمند، طراح و معمار ایرانی را به تماشا دارد.

این گالری زیر مجموعه پلتفرم بین المللی ftnft است که در وب سایت خود نوشته است:" شامل یک بازار و دو فروشگاه فیژیتال هستیم ... ما اولین در جهان هستیم که فروشگاه NFT فیژیتال را ایجاد کرده ایم. این فروشگاه ها قرار است جامعه بزرگی از هنرمندان، کلکسیونرها و دیلرها را پیوند دهد؛ فروشگاه‌های ما برای ارائه تمام خدمات فیژیتال در یک مکان تجهیز شده و متمایز هستند؛ از دیوارهای مناسب برای نمایش فیزیکی آثار تا اسکنرهای سه‌بعدی که آواتارهایی را برای کاربران ایجاد می‌کنند، فروشگاه‌های ما دروازه‌های ورود به دنیای مجازی و بالعکس هستند..."

پلتفرم ftnft که سال 2022 تأسیس شده، علاوه بر آنچه رفت یک جایزه بین المللی دارد که با نامزدی و فرآیند رأی‌گیری عمومی در فوریه آغاز می‌شود و در مراسمی معتبر و شام جشن در 27 فوریه به اوج می‌رسد؛ برندگان از طریق رأی‌های عمومی بلاک چین، داده‌های بازار ftNFT.com و ملاحظات هیئت داوران مشخص می شوند.

 سال گذشته همین مجموعه شاهان و دیوان "سیاوش صوفی نژاد" حائز رتبه برتر شد و اکنون چندین روز است دیوارهای اصلی گالری ftnft به چندین اثر از مجموعه شاهان و دیوان "صوفی" اختصاص داده است.

مجموعه شاهان و دیوان سیاوش صوفی نژاد شامل ۲۱ کاراکتر است که هنرمند از کتاب هویتی ایرانیان ، شاهنامه فردوسی ، الهام گرفته و با بازآفرینی شخصیتی های اساطیری آن، کنش هنری معاصری ارائه داده است.

این کاراکترهای ۲۱ گانه در عین زیبایی بصری به مخاطب زل زده و گویی در دنیای امروز به دنبال همذات های خود هستند ...

سیاوش صوفی نژاد ، هنرمند، معمار و طراح چند رشته ای در سال‌های گذشته جوایز متعددی را برای طراحی‌های خود دریافت کرده است از جمله بهترین هنر حرکتی NFT، 2024 - جایزه طراحی محصول اروپایی، سه مدال طلا، 2019 و 2020، مدال برنز، 2019 ،2023 - ده طرح برنده جوایز از A' Design Award مدال طلا، 2023، مدال برنز و سه مدال آهن، 2022 - برنده دو جایزه از جایزه DNA پاریس، 2023. - برنده سه جایزه از جایزه طراحی مبلمان SIT، - 2021. - برنده سه جایزه از IDA Design Award، 2020. - برنده سه جایزه از جایزه اصلی معماری، 2022. - دو انتخاب رسمی از رقابت بین المللی خلاقیت لندن (LICC)، 2019 و ...

آثار صوفی با خوانش نوین از هنر سنتی خاورمیانه و طراحی مدرن متمایز است. او اغلب از مواد ارگانیک مانند چوب، سنگ و فلز در آثار خود استفاده می‌کند و به آن‌ها جلوه‌ای معاصر می‌دهد. طراحی‌های او با مینیمالیسم و ظرافت همراه با تأکید شدید بر ظرافت و دقت بسیار در اجرا شهرت دارد.

 او که موسس و طراح اصلی برند ویلا صوفیه است، پیش از این آثارش را در گالری های شیرین، دستان و نیز نمایشگاه «دوموس دیزاین»، سفارت ایتالیا در تهران به تماشا گذاشته بود.

کد خبر: 72068
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-72068
سیاوش صوفی نژاد گالری ftnft دبی مال
سایر گزارش های تصویری