کد خبر: 63968 A

ببینید: مدلینگ ترلان پروانه ؛ خاص با خرس و روزنامه و پروانه!

ببینید: مدلینگ ترلان پروانه ؛ خاص با خرس و روزنامه و پروانه!

تصاویر جدید ترلان پروانه که در آن متفاوت به نظر می‌رسد مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

ایران آرت: ترلان پروانه، بازیگر جوان سینما، تلویزیون و تئاتر با انتشار تصاویری از خود با استایل مدلینگ متفاوت، توجه هواداران و علاقه‌مندان مد را به خود جلب کرد. 

این عکس‌ها در صفحه ۲ میلیونی ترلان پروانه منتشر شده و هر عکس توسط بیش از ۱۰۰ هزار نفر پسندیده شده است.

پروانه بازیگری را از کودکی آغاز کرده است و از این رو در همین سن ۲۲ سالگی یک بازیگر تقریباً باتجربه محسوب می‌شود. عبور این بازیگر از دوران نوجوانی و به اصطلاح "جا افتادن چهره‌اش" باعث شده که حالا نقش‌های مهمتری به او داده شود و احتمالاً در سال‌های آینده یکی از گزینه‌های اصلی بازی در نقش‌های اول آثار عاشقانه باشد.

جدای از این، ترلان پروانه به نظر می‌رسد که اخیراً برخی جراحی‌های زیبایی هم انجام داده است. او هر عکسی منتشر می‌کند هوادارانش را به بحث و گفتگو وادار می‌کند و اغلب هواداران از تغییرات جدیدی که در چهره او ایجاد شده سخن می‌گویند. یک نفر می‌نویسد ترلان پوستش را کشیده تا صورتش باز شود و دیگری از تزریق ژل لب توسط این خانم بازیگر خبر می‌دهد. البته برخی نیز معتقدند چهره ترلان صرفاً به خاطر گذر از دوران نوجوانی به جوانی زیباتر شده و او عملی نداشته است.

 

IMG_20220226_221343_751

در گذشته برخی مدعی شده بودند که ترلانه پروانه چشمانش را هم عمل زیبایی کرده تا به شکل گربه‌ای در بیاید ولی خود او این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید: "نمیدونم چشمام اگه اینجوری هست از بچگی بوده. دوستانی که منو از بچگی دنبال کردن عکساشم هست توی اینترنت. فکر نمیکنم بتونم از ۴ سالگی این عملو انجام بدم"

 

IMG_20220226_221504_092

 

IMG_20220227_042353_083

ترلان پروانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین