کد خبر: 65855 A

اما واتسون، پرادا

باهوش‌ترین بازیگر زن جهان به موی کوتاه بازگشت/ عکس‌های جالب از کارزار تبلیغاتی پرادا

باهوش‌ترین بازیگر زن جهان به موی کوتاه بازگشت/ عکس‌های جالب از کارزار تبلیغاتی پرادا

چندی پیش نتایج یک تحقیق نشان داد اما واتسون با ضریب هوشی ۱۳۲ از تمامی سلبریتی‌های جهان باهوش‌تر است. او حالا در کارزار پرادا با سوال «چرا باید قاب شوم؟» نماینده عطر جدید آن‌هاست.

ایران آرت: پرادا در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود از حضور اما واتسون به‌عنوان سفیر جدید بخش زیبایی خود خبر داد. پرادا در توضیحات خود درباره اما واتسون نوشت: «این بازیگر، فعال اجتماعی و هنرمند بریتانیایی نماد ماهیت یک زن چندبعدی پرادا است.»

در این کارزار تبلیغاتی اما واتسون بعد از ده سال به مدل موی کوتاه برگشته است. او در این کارزار پرادا با سوال «چرا باید قاب شوم؟» نماینده عطر جدید آن‌هاست. ظاهر او در اولین عکسی که از این کارزار منتشر شده است، شامل یک تاپ نارنجی پرادا و یک جفت گوشواره با آرم پرادا است. اما واتسون در این عکس از روی شانه‌اش به دوربین نگاه می‌کند.

چتری‌های خیلی کوتاه و نامرتب و بالا پایین او هرچه به سمت گوش و پشت سرش نزدیک‌تر شده‌اند بلندترند. مدل موی اما واتسون تا حد زیادی شبیه مدل موی کوتاه ده سال پیش اوست، اما با کمی ژولیدگی و لایه‌های نامرتب و شیوه آرایش متفاوت ظاهر جدید و مدرن‌تری دارد و برای مد الان مناسب است. اولین بار واتسون بعد از پایان یافتن سری فیلم‌های «هری پاتر» موهایش را مدل پیکسی کوتاه کرد و با موهای بلند شخصیت «هرماینی» خداحافظی کرد.

 

IMG_20220908_103920

IMG_20220908_103905

به گزارش ایندیپندنت، واتسون قبلا در یک مصاحبه با نشریه واندرلند در سال ۲۰۱۴ گفته بود چون مادرش همیشه موهایش را کوتاه نگه می‌داشت، این مدل مو برایش عجیب نیست. او در آن مصاحبه گفت: «زمانی که باردار شوم، اولین کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که موهایم را کوتاه کنم چون می‌دانم که برای مدتی کار نخواهم کرد. اگر بازیگر نبودم همین‌جور (کوتاه) نگهش می‌داشتم.»

بقیه ظاهر واتسون در این کارزار بسیار ساده است: ابروهای شانه شده، ناخن‌های بدون لاک و تنها آرایش او یک خط مشکی نازک است که گوشه‌های داخل و خارج چشمش کشیده شده است.

 

IMG_20220908_103905

IMG_20220908_103905

 

پرادا یکی از خانه‌های مد لوکس ایتالیایی است که در سال ۱۹۱۳ توسط ماریو پرادا تاسیس شد. شهرت آن به کیف‌های چرمی، وسایل سفر، کفش، لباس، عطر و لوازم تزئینی مد است.

 

IMG_20220908_104030

اما واتسون پرادا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین