کد خبر: 65918 A

دی کاپریو، بازی مرکب

لئوناردو دی‌کاپریو در بازی مرکب؟

لئوناردو دی‌کاپریو در بازی مرکب؟

در فصل دوم هیچ بازیگر شناخته‌شده هالیوودی حضور ندارد اما به نظر می‌رسد عوامل سریال به مذاکره با دی‌کاپریو برای فصل‌های بعدی علاقه‌مند هستند.

ایران آرت: کارگردان برنده امی «بازی مرکب» (Squid Game) نتفلیکس می‌گوید ممکن است از لئوناردو دی‌کاپریو بخواهد در فصل دوم سریال نقش‌آفرینی کند. «هوانگ دونگ-هیوک» که به تازگی برنده امی شده جمعه این هفته در یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول حاضر شد.

هوانگ درباره فصل دوم «بازی مرکب» می‌گوید: «در فصل دوم هیچ بازیگر شناخته‌شده هالیوودی حضور ندارد. چنین برنامه‌ای نداریم و اگر صحنه تغییر کند، شاید در فصل سوم – اما برای فصل دوم، داستان همچنان در کره می‌گذرد. «لئوناردو دی‌کاپریو» گفته است که یکی از هواداران «بازی مرکب» است، بنابراین شاید اگر زمان و تغییرات اجاز دهند، بتوانیم از او بخواهیم که به بازی‌ها ملحق شود.»

هوانگ تأیید می‌کند که فصل دوم «بازی مرکب» در سال ۲۰۲۳ فیلمبرداری خواهد شد و در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد.» این نویسنده و کارگردان اضافه می‌کند که بودجه فصل دوم بیشتر شده است.

 

IMG_20220916_231215_988

 

به گزارش ۳۰نما، «لی جونگ-جه» که در مراسم امی این هفته تاریخ‌سازی کرد و برنده بهترین بازیگر مرد سریال‌های درام شد، به دلیل اکران فیلم «شکار» (Hunt) در جشنواره تورنتو در این کنفرانس حاضر نبود.

لی در پیامی ضبط شده می‌گوید به‌رغم دریافت جوایز متعدد، «مسئله مهم‌تر و خوشحال‌کننده برای من این است که محتوای کره‌ای مخاطبش را پیدا کرده و افرادی بسیار زیادی در سراسر دنیا از آن استقبال می‌کنند.»

داستان «بازی مرکب» در مورد گروهی از افراد بود که برای چند میلیون دلار وارد یک مسابقه مرگبار می‌شوند. فصل اول این سریال که مضامینی چون اختلاف طبقاتی و زوال اخلاق در جوامع را بررسی می‌کرد پربیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس است.

 

دی کاپریو بازی مرکب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین