کد خبر: 64779 A

سالار عقیلی، بابک زرین، آهنگ وطنم

اختلاف سالار عقیلی و آهنگساز وطنم رسانه ای شد/ تایید شایعات درباره سالار عقیلی

اختلاف سالار عقیلی و آهنگساز وطنم رسانه ای شد/ تایید شایعات درباره سالار عقیلی

بابک زرین برای نخستین بار تایید کرد بین او و سالار عقیلی اختلاف وجود دارد

ایران آرت: بابک زرین به برنامه رادیویی شباهنگ گفت: تهیه‌کننده و تیمی که پشت یک ستاره قرار می‌گیرند نقش بزرگی در موفقیت وی دارند، پس نباید حق و حقوق آنها نادیده گرفته شود. علت نارضایتی برخی از جوانان در این قراردادها درصد کمی است که تهیه‌کنندگان برای خواننده در نظر می‌گیرد.

آهنگساز قطعه «وطنم» درباره این اثر گفت: زمانی که آهنگ «وطنم» برای اولین بار در جام جهانی ۲۰۱۸ بعد از موفقیت فوتبالی پخش شد، من و سالار عقیلی بسیار مورد انتقاد قرار گرفتیم که «این موسیقی و ترانه کار فوتبالی نبوده ...» ولی پس از گذشت سال‌ها همه مردم نه تنها فوتبال بلکه در تمام موفقیت‌های ورزشی ایران ترانه «وطنم» سالار عقیلی را می‌شنوند و احساس غرور می‌کنند که این نشانه ماندگاری اثر است و به نظر من کار «ایران، وطنم » یک اثر بدون تاریخ مصرف و ماندگار است.

او همچنین درباره ادامه‌دار نبودن همکاری خود با سالار عقیلی پاسخ داد: بین من و سالار اختلاف نظر وجود دارد، ولی ما با هم بهترین کارها را در کارنامه هنری‌مان داریم همیشه ملودی من در بهترین کارهای همراه سالار است و متقابل صدای او هم در بهترین کارهای من هست، شاید با هم همکار نباشیم ولی دوست هستیم.

وی افزود: من دنبال تجربه فضاهای متفاوت و نو هستم و تکرار را دوست ندارم اگر سالار عقیلی هم دوست داشته باشد می‌توانیم دوباره در این فضاها همکار باشیم.

 

سالار عقیلی بابک زرین آهنگ وطنم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین