کد خبر: 71471 A

هفته موسیقی| تقویم کشور

هفته موسیقی به تقویم کشور اضافه می‌شود؟

هفته موسیقی به تقویم کشور اضافه می‌شود؟

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ابراز امیدواری کرد که هفته موسیقی در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

ایران آرت: مدیرعامل انجمن موسیقی ایران گفت: امیدواریم بتوانیم با حمایت‌های وزیر ارشاد و سایر متولیان امر یک هفته را در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته موسیقی ایرانی نامگذاری کنیم و در همه ٣۴ استان این اتفاق مبارک برقرار شود.

علی‌عباس ستایشگر شامگاه پنجشنبه ۵ بهمن در آیین پایانی دومین جشنواره «شب‌های موسیقی هگمتانه» در شهر همدان، از پیشنهاد اداره‌کل ارشاد استان همدان در ارتقای شب‌های موسیقی هگمتانه و تعمیم آن به سراسر کشور استقبال کرد و یادآور شد: همراهی هنرمندان و عموم مردم استان همدان و رقم خوردن زیبایی‌ها در شب‌های موسیقی هگمتانه، گره خوردن فرهنگ و اصالت ایرانی را به خوبی نشان داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز گفت: هنر موسیقی تلفیقی از دانش، اندیشه و فطرت خدادادی است که در درجه اول حنجره انسان‌ها و در درجه دوم انواع سازهای ساخت بشر را در برمی‌گیرد.

 مسعود ویژه از اجرای برنامه تمام گروه‌های موسیقی سنتی و محلی استان و برگزاری کلاس‌ها با حضور اساتید کشوری که حاصل چندین ماه تلاش و کوشش انجمن موسیقی بود، قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این اتفاق مهم هرساله در استان هنرمندپرور رقم بخورد.

 

هفته موسیقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین