کد خبر: 61829 A

آنجلینا جولی برای چه افرادی کتاب نوشت؟

آنجلینا جولی برای چه افرادی کتاب نوشت؟

ستاره هالیوود می‌گوید کتابش متعلق به حامیان حقوق بشر و تمام جوان‌هایی است که در سرتاسر دنیا برای حقوق‌شان مبارزه می‌کنند.

ایران آرت: کتاب آنجلینا جولی، بازیگر هالیوود و سفیر ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان با نام "حقوق‌تان را بدانید" اخیراً منتشر شده و او هنگام به اشتراک گذاشتن خبر چاپ آن در اینستاگرام حسابی احساساتی شد.

آنجلینا جولی در پست اینستاگرامی‌اش یک سری عکس از مراسم امضای کتابش در شهر لس‌آنجلس منتشر کرد که در آن‌ها چند بچه هم دیده می‌شوند.

به گزارش روزیاتو، این بازیگر برنده اسکار در کپشن پستش نوشت: جوانان سراسر دنیا که در خط مقدم مبارزه برای حقوق بشر هستند به من انگیزه می‌بخشند. از محافظت از محیط زیست گرفته تا مبارزه با نابرابری و تبعیض. آن‌ها در تلاش برای کاری هستند که بزرگسالان باید انجامش دهند اما تا کنون شکست خورده‌اند. و در اردوگاه پناهندگان و در نواحی پرتنش در سراسر جهان، بچه‌ها بار عواقب تصمیمات غلط بزرگسالان را به دوش می‌کشند.

این بازیگر ادامه می‌دهد: وقتی بچه‌ها و جوان‌ها از قدرت و دانش برای بیان آزادانه نظرات خود برخوردار باشند، می‌توانند زندگی جوان‌ها و بزرگ‌ترها را تغییر دهند و به دستیابی به جامعه‌ای با برابری بیشتر کمک کنند.

آنجلینا جولی در خاتمه می‌نویسد: پیام کتاب جدید ما "حقوق‌تان را بدانید و آن‌ها را طلب کنید" است که با مشورت فعالان جوان حقوق بشر در سرتاسر دنیا نوشته شده و متعلق به آن‌ها و تمام جوان‌هایی است که در سرتاسر دنیا برای حقوق‌شان مبارزه می‌کنند.

کتاب آنجلینا جولی، "حقوق‌تان را بدانید"، ابتدا در ماه سپتامبر در انگلیس و بعد در اوایل اکتبر در امریکا و سایر کشورها منتشر شد.

 

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین