کد خبر: 63535 A

راز عدم حضور جواد عزتی در تلویزیون فاش شد/ دستمزد خیلی خیلی بالا؟/ یک منبع موثق پاسخ داد

راز عدم حضور جواد عزتی در تلویزیون فاش شد/ دستمزد خیلی خیلی بالا؟/ یک منبع موثق پاسخ داد

دوست نزدیک جواد عزتی که با او تجربه موفق تلویزیونی هم داشته راز عدم حضور جواد عزتی در تلویزیون را فاش کرد

ایران آرت: برزو نیک‌نژاد نویسنده و کارگردان: ، دوست نزدیک جواد عزتی از یک راز پرده برداری کرد.

کارگردان "دردسرهای عظیم" درباره اینکه برخی می‌گویند بازیگرانی همچون جواد عزتی دستمزدهای بالایی می‌گیرند، گفت: همه‌مان بالاخره درگیرِ دستمزدیم. واقعیت این است عزتی حتماً پولش را می‌گیرد اما تا الان برای پول نقشی را بازی نکرده است. من ندیده‌ام که بگوید چقدر می‌دهید من بازی کنم! امکان ندارد. برخی اوقات به آدم‌ها می‌گویند نانِ دل‌شان را می‌خورند اما به نظرمن این عبارت را به تنهایی نمی‌توان برای جواد عزتی به کار برد. دل مکمل خوب بودن، نگاه درست و هنرِ سرشار است که در این بازیگر سینما و تلویزیون وجود دارد.

وی افزود: جالب است بدانید سال‌های قبل که عزتی نقش کوتاهی را در برخی فیلم‌ها و آثار داشت وقتی مردم از سینما بیرون می‌آمدند و یا تماشایِ سریال تمام می‌شد، عزتی و نقشِ او را فراموش نمی‌کردند. عزتی یک آنی دارد که نقش را فقط او می‌تواند مثلِ‌خودش بازی کند. اصطلاحاً شلنگ‌تخته نمی‌اندازد؛ کاراکتر را باور می‌کند و باورپذیر آن نقش را بازی می‌کند. ما هم عزتی را باور می‌کنیم و می‌بینیم کم‌فروشی نمی‌کند و برای دستمزد کاری نمی‌کند. 

نیک‌نژاد درباره ادامه پیدا نکردنِ سریال "دردسرهای عظیم" که گفته می‌شود به خاطر عدم حضور جواد عزتی و دستمزدی بالای این بازیگر است، خاطرنشان کرد: این‌طور نیست واقعاً. ما در "دودکش" هم مشکل داشتیم که گروه را کنار هم قرار دهیم. همیشه مردم در کوچه و خیابان ساخت سری جدید دو سریال "دودکش" و "دردسرهای عظیم" را از ما درخواست کردند که با سختی فراوان و اوجِ کرونا، "دودکش" به مرحله اجابت رسید. اما در مورد "دردسرهای عظیم" باید بگویم بدون آقای عزتی نشدنی است. قطعاً به خاطر دستمزد او نیست و وارد این اتفاق بشویم شاید تهِ آن یک مقدار به مشکل دستمزد بخوریم اما مشکلات دیگری وجود دارد. در مورد عزتی و نکاتی که مطرح می‌کنند به دستمزدِ او برمی‌گردد قطعا نیست. 

وی ادامه داد: بگذارید پاسخِ شما را این‌طور بدهم. به نظرمن خیلی وقت‌ها آدم‌هایی را می‌آوریم بعد از آن خودمان قدرشان را نمی‌دانیم. آن آدم بلند می‌شود و می‌رود در جایِ دیگری کارش را پیش می‌برد. وقتی آدمی که دلی کار می‌کند دلش می‌شکند دیگر چه کاری می‌تواند بکند. حواس‌مان به کسانی باشد که دلی کار می‌کنند. آقای عطاران دلش نشکست! عزتی هم دلش شکست. به نظرم اگر مردم مهم‌اند یکسری آدم‌ها مهم می‌شوند. باید بتوانیم سعی کنیم دلِ آن آدم‌ها را به دست آوریم و دلی برای مردم کار کنند. جدا از اینکه گروهِ سریال "دردسرهای عظیم" همدل بودند در همدل کردن این گروه، قطعاً عزتی تأثیر دارد. دردسرهای عظیم جدا از فیلمنامه و تهیه‌کننده و اتفاقات دیگر، قطعاً یک پای اصلی آن خود جواد عزتی است و جواد عزتی نباشد سریال "دردسرهای عظیم" از نظر بنده حقیر نمی‌تواند ادامه پیدا کند. 

 

رضا عطاران جواد عزتی برزو نیک نژاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین