کد خبر: 64769 A

هنری کویل، هالیوود

جشن تولد ستاره هالیوود با جوجه کباب ایرانی/ عکس

جشن تولد ستاره هالیوود با جوجه کباب ایرانی/ عکس

جوجه کباب مرغ ایرانی، نان تافتون، برنج زعفرانی، و ماست و خیار روی میز غذای هنری کویل و نامزدش توجه کاربران ایرانی را به خود جلب کرد.

ایران آرت: هنری کویل تولد ۳۹ سالگی خود را با جوجه کباب ایرانی، برنج زعفرانی و ماست و خیار جشن گرفت. بازیگر «مرد پولادین» (Man of Steel) در اینستاگرام تصاویری نادر از زندگی خود به همراه نامزدش «ناتالی ویسکاسو» را به اشتراک گذاشته است.

ستاره «ویچر» (The Witcher) چهارشنبه این هفته نوشت: «با تأخیر از پیام‌های تبریک تولد همه شما سپاسگزاری می‌کنم. من و همکار آشپز زیبایم ناتالی به روش خودمان با آشپزی در خانه جشن گرفتیم.»

به گزارش ۳۰نما، کویل در ادامه غذاها را فهرست می‌کند: «آنچه در می‌بینید جوجه کباب (کباب مرغ ایرانی)، کمی نان [تافتون]، برنج زعفرانی، و ماست و خیار که همگی کاملاً خانگی است و به نظر کار زیادی می‌طلبد، و برای ما تازگی داشت، اما واقعاً خیلی ساده است. دستور پخت به وفور در فضای آنلاین برای همه این چیزها وجود دارد. ما دستوری را پیدا کردیم که به نظرمان بهتر آمد.»

 

henry-cavill-birthday-joojeh-1024x580

 

کویل و نامزدش از آوریل سال ۲۰۲۱ رسماً وارد رابطه شدند اما از آن زمان تاکنون جزئیات زیادی از زندگی خصوصی‌شان را فاش نکرده‌اند.

 

بازیگر آمریکایی هنری کویل
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین