کد خبر: 1009 A

افزایش تولید مشروب در ایران/ رنگ پارتی

ایران آرت : ششمین نشست دادستانی تهران در خصوص آسیب‌های اجتماعی  برگزار شد که اطلاعات عجیب غریبی درباره این موضوع اعلام شد

افزایش رانندگان مست 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گزارش ده ماهه‌ اول سال جاری در رابطه با مفاسد اجتماعی را ارائه کرد و در خصوص اراذل و اوباش، از تقسیم‌بندی آن‌ها به سه سطح خبر داد.

وی با اشاره به رانندگان مست و مثبت بودن تست الکل تعدادی از رانندگان خاطی طی ده ماه اخیر، افزایش مبلغ جریمه‌های تخلفات راهنمایی و رانندگی را ضروری خواند و اظهار داشت: مبلغ جریمه مقرر قانونی برای برخی از تخلفات، بازدارنده نیست و پلیس افزایش میزان جریمه هشت تخلف را به مجلس پیشنهاد داده است.

دادستان تهران در خصوص شرب خمر به ویژه رانندگی در حال مستی اظهار داشت: در برخورد با شرب خمر و جرایم مرتبط، هیچ‌گونه مسامحه‌ای پذیرفته نیست؛ چرا که حسب گزارش پلیس رشد تولید مشروبات الکلی در داخل کشور افزایش یافته است؛ وی برخورد قاطع با رانندگی در حین مستی را در همه کشورها، رویه‌ای متداول دانست.

استخر پارتی رنگ پارتی

جعفری دولت‌آبادی با توجه به تغییر شکل فساد در حوزه اجتماعی گفت: استخر پارتی، رنگ پارتی، تبلیغ در سیستم‌های اپراتور، فضای مجازی، استفاده از کارت‌های ماهواره‌ای و... نسبت به دهه اول انقلاب شکل وقوع فساد را تغییر داده؛ هر چند محتوای فساد حفظ شده است

 پیشگیری از 65 پارتی مختلط 

امیرآبادی سرپرست ناحیه‌ 21 دادسرای تهران در زمینه پیش‌گیری از برگزاری پارتی‌های مختلط، از تهیه فرم تعهد توسط پلیس تهران خبر داد و در نحوه اقدام اظهار داشت: فرم مذکور در اختیار مدیران ساختمان‌هایی که بیش از ده واحد آپارتمانی دارند قرار گرفته و این اقدام موجب شده از 65 مورد پارتی مختلط، 34 مورد در همان ابتدا و پیش از شروع مراسم لغو شود و صرفاً در 31 مورد، به لحاظ عدم توجه به تذکر پلیس، مرتکبان به مرجع قضایی معرفی شدند.

دادستان تهران، اولویت دادن به اقدامات پیشگیرانه را مورد توجه قرار داد و در تبیین نقش دستگاه‌ها در حوزه پیشگیری اظهار داشت: وقتی فیلمی محتوای ضد ارزش دینی دارد، چرا باید مجوز ساخت و اکران آن صادر شود.

خرید مشروب پارتی استخر پارتی رنگ پارتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین