کد خبر: 17339 A

فضول باشی ها و حجاب خانم ها و اعتراضات اخیر

ایران آرت : تابناک به نقل از جماران نوشت: حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی معتقد است: در بحث حجاب شاهد لجبازی بین برخی مردم و مجریان هستیم.

هر جایی که فضول باشی ها، حمله ورها و حمله کننده ها کمتر هستند، حجاب خانم ها هم بهتر است. مردم فهمیده هستند؛ این همه مسجد و هیأت سینه زنی می روند، کسی به آنها چیزی می گوید؟ وقتی در خیابان می دود و یکی را می گیرد، ماشین گشت به زور می برد، او هم بالا می رود و چارقدش را علم می کند. دارد لج بازی می کند؛ به همین دلیل که چارقد(روسری) سرش بوده و از خانه بیرون آمده است. اگر می خواست بی حجاب باشد از همان خانه روسری خود را در می آورد.

*عامل اعتراضات اخیر سه چیز است؛ زورگویی به مردم، توجه نکردن به خواست مردم و وقتی مردم چرا می گویند، آنها را ساکت می کنند؛ این بدتر است. شعارهایی که دارند می دهند خیلی خطرناک است.

* متاسفانه افراد نادانی تئوریسین شده اند و کار را دست می گیرند و بارها هم ضربه زده اند. نمی دانم آقایان چند بار می خواهند از این تئوریسین های نادان ضربه بخورند. این اتفاقات حرکت ناهنجاری بود که فکر کردند مثل سال 88 می توانند آن را اداره کنند ولی اداره نشد. این کار بسیار کار بد و خطرناکی بود./جماران

 

کشف حجاب دختران در خیابان انقلاب حجاب اجباری حجه الاسلام سیدمهدی طباطبایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین