کد خبر: 19542 A

ببینید: واکنش‌های تند به ضرب و شتم دختر جوان توسط گشت ارشاد

ایران آرت: به دنبال انتشار فیلمی از نحوه برخورد نامتعارف مامور نیروی انتظامی "گشت ارشاد" با یکی از بانوان که متظاهر به عدم رعایت قانون بود، وزیر کشور دستور بررسی جامع و ارائه گزارش آن تا روز شنبه را صادر کرد.

معصومه ابتکار نیز در صفحه توئیتر خود با اشاره به این موضوع نوشت: «فیلمی در فضای مجازی از برخورد در موضوع حجاب منتشر شده که به گشت ارشاد منتسب می‌شود. این رفتار چه توجیهی دارد؟ ‌دایره عمل یک مامور حتی در صورت اهانت به وی، تا کجاست؟ ‌به شدت این برخورد را محکوم و پیگیری می‌کنم. این رفتارهای خشن و غیردینی در شان هیچ انسانی نیست."

به گزارش سینماسینما محمدحسین مهدویان کارگردان و ساعد سهیلی بازیگر فیلم «لاتاری» هم با انتشار پست هایی در اینستاگرام به این اقدام واکنش نشان دادند.

yz6LnTVCdmXB

مهدویان با انتشار فیلمی از این حرکت نامتعارف مامور زن گشت ارشاد نوشت: «‌مظلومان تا ابد مظلوم باقی نمی‌مانند. اگر انرژی آنها از طریق بی‌خشونتی آزاد نشود، به خشونت روی می‌آورند؛ این یک تهدید نیست. یک حقیقت تاریخی است.

مارتین لوترکینگ. به خود بیایید.»

ساعد سهیلی هم عکسی از این برخورد منتشر کرد و اینطور از گشت ارشاد انتقاد کرد: «تا کی باید رفتار زشت و زننده گشت ارشاد را تحمل کرد؟

UN7uAlACRS0c

محمدحسین مهدویان لاتاری ساعد سهیلی گشت ارشاد
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین