کد خبر: 19594 A

واکنش کیهان به ضرب و شتم دختر جوان در پارک / سناریوی از پیش تعیین‌شده بود!

ایران آرت: دو روز پیش فیلمی از برخورد تند یکی از مأمورین گشت ارشاد با دختر جوانی در پارک منتشر شد که ضرب و شتم دختر جوان توسط مأمور گشت ارشاد با واکنش‌های تند برخی مسئولین و هنرمندان مواجه شد و وزیر کشور نیز دستور بررسی سریع این برخورد را داد.

به گزارش ایران آرت، روزنامه اصولگرای کیهان در یادداشتی به این موضوع پرداخته و عنوان کرده که چون از این صحنه فیلمبرداری شده، پس یک سناریوی از پیش تعیین شده بوده است. ضمن این‌که کیهان به مسئولینی که برای این اتفاق ابراز تأسف کرده‌اند هم اعتراض کرده است.

روزنامه کیهان نوشت:
انتشار فیلم درگیری مامور زن گشت ارشاد نیروی انتظامی با یک دختر بدحجاب در روزهای گذشته واکنش‌های مختلفی را در پی داشته است. اما فرصت‌طلبی برخی افراد از این ماجرا در جای خود دارای اهمیت است.

برخی واکنش‌ها در قالب دفاع از زنان و دختران تبدیل به یکه تازی مدعیانی شده است که خود به جای سردادن شعارهای فریبنده باید در جایگاه پاسخگویی باشند.

اما بیشترین واکنش‌ها در این بین مربوط به #معصومه_ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، شهیندخت مولاوردی، معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری و دستیار فعلی او در امور حقوق شهروندی، برخی نمایندگان زن اصلاح‌طلب مجلس بود در دفاع از دختر بدحجاب و تقبیح رفتار مامور ناجا و البته در مواردی زیر سؤال بردن نحوه عملکرد ناجا در برخورد با بدحجابی.

آیا این زن که برای انجام وظیفه و دفاع از ارزش‌ها ممکن است بارها توهین و بدرفتاری برخی افراد بدحجاب و حامیان آنها را تحمل کرده باشد، از لحاظ این مدعیان یک زن نیست و نباید از حقوق وی دفاع شود؟ البته منظور تایید رفتار این مامور نیست بلکه وی نیز مثل هر انسانی ممکن است در جایی در برابر رفتاری غیر متعارف و عجیب و توهین از کوره در رود. البته شاید توهین کردن به دیگران از جمله منتقدان و انتظار دم بستن آنها از واکنش در این روزگار و این دولت چیز عجیبی نباشد.

نکته آخر اینکه نحوه فیلمبرداری این درگیری و احتمالا مخفی بودن دوربین و آماده بودن برای فیلمبرداری این موضوع را به ذهن می‌رساند که شاید کل ماجرا سناریویی از پیش تعیین شده باشد که با اهداف خاصی انجام شده است که این موضوع باید در بررسی‌های دقیق مورد توجه قرارگیرد. خبرهای تایید نشده‌ای هم به گوش می‌رسد که انتشار این فیلم از طریق برخی افراد فعال در زمینه ترویج بی‌حجابی در خارج از کشور بوده که ممکن است هدفمند بوده باشد.البته نباید تلاش برخی جریان‌ها در انحراف ذهن جامعه به موضوعات و مشکلات روز جامعه از جمله نوسانات اخیر بازار ارز و مسائل اقتصادی را نیز از ذهن دور داشت.

روزنامه کیهان گشت ارشاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین