کد خبر: 22280 A

مجوز ورود زنان به ورزشگاه آزادی صادر شد / فروش 24 هزار بلیت سینما برای دیدن فوتبال

مجوز ورود زنان به ورزشگاه آزادی صادر شد / فروش 24 هزار بلیت سینما برای دیدن فوتبال

زنان علاقه‌مندان به ورزش فوتبال می‌توانند همراه با اعضای خانواده خود، از امروز به ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی بروند.

ایران آرت: مجوز پخش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه آزادی، شب گذشته 29 خردادماه از سوی استانداری تهران صادر شد تا علاقه‌مندان به ورزش بتوانند همراه خانواده خود تماشاگر بازی‌ها در ورزشگاه آزادی باشند.

این برنامه از امروز چهارشنبه 30خرداد با بازی ایران و اسپانیا آغاز و تا 25 تیرماه یک روز پس از بازی فینال، هر روز ادامه خواهد داشت.

از هفته قبل با دستور ناصر محمودی‌فرد مدیر مجموعه ورزشی آزادی، زیر ساخت‌های لازم برای نمایش بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه بزرگ آزادی فراهم شد تا علاقه‌مندان به ورزش بتوانند این مسابقات جذاب و مهیج را همراه با اعضای خانواده خود در بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی خاورمیانه تماشا کنند.

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته یک نمایشگر بزرگ به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در قسمت روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی کار گذاشته خواهد شد تا تماشاگران از طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه، تماشاگر بازی‌های جام جهانی از جمله دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران باشند.

این اتفاق برای نخستین بار است که در یک مجموعه ورزشی رخ می‌دهد و پیش بینی می‌شود با استقبال علاقه مندان به ورزش در مرحله نخست ۱۰ هزار بلیت فروخته شود.

در جنگ فرهنگی در نظر گرفته شده خانواده‌های حاضر در مجموعه ورزشی آزادی علاوه بر تماشای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از برنامه‌های مفرح دیگر بهره‌مند خواهند شد.

24 هزار بلیت برای پخش بازی ایران-اسپانیا در سینماها فروش رفته است

از سوی دیگر پس از اینکه نمایش بازی ایران و مراکش در سینماهای کشور با استقبال طرفداران فوتبال روبرو شد، مدیر سایت سینما تیکت که مسئولیت فروش بلیت بازی‌های جام جهانی در سینماها را بر عهده دارد از فروش 24 هزار بلیت برای بازی ایران و اسپانیا در سینماها خبر داد.

تیم ملی ساعت 22:30 شامگاه چهارشنبه 30 خردادماه به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت. فوتبالی که شاید جذابیت و استرس آن برای همه مردم ایران چندین برابر بازی ایران با تیم مراکش باشد.

سینماهای کشور طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای نمایش بازی‌های جام جهانی بلیت‌فروشی کرده‌اند و بازی ایران و اسپانیا را به نمایش می‌گذارند.

به گفته مدیر سایت سینماتیکت، تاکنون سینماهای کل کشور 24 هزار بلیت برای تماشای بازی ایران و اسپانیا به فروش رسانده‌اند که با احتساب قیمت 20 هزار تومانی بلیت‌ها، 480 میلیون تومان عاید سینمای ایران شده است. البته فروش بلیت‌ها هنوز ادامه داد.

 

 

جام جهانی ورزشگاه آزادی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین