کد خبر: 24957 A

رکورد کارگردان روس در اختتامیه جام جهانی

رکورد کارگردان روس در اختتامیه جام جهانی

ایران آرت: کارگردان روسی مراسم‌ افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در ورزشگاه لوژنیکی مسکو روایت جدیدی از این اتفاق را عنوان کرد.

به گزارش تسنیم، فلیکس میخایلوف گفت: برای طراحی و اجرای مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی 2018 روسیه باید تمامی مراسم‌های قبلی این رقابت‌ها را مورد بازدید و بررسی دقیق قرار می‌دادیم.

وی افزود: تمام مراسم‌های پیشین افتتاحیه و اختتامیه‌ جام‌‌های جهانی را از جنبه تکنولوژی، حجم به کار گرفته‌شده در زمین ورزشگاه و موضوع‌های به کار گرفته‌شده از سوی کشور میزبان بررسی کردیم. مراسم افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی فوتبال باید در برگیرنده فرهنگ کشور میزبان باشد. سعی ما بر این بود که در جام جهانی 2018 روسیه مواردی که در جام‌های جهانی پیشین به نمایش گذاشته شده بودند را تکرار نکنیم.

کارگردان روسی مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی 2018 فوتبال گفت: مواد تزئینی مراسم اختتامیه باید در مدت زمانی 2 دقیقه جمع‌آوری می‌شدند هر چند در آغاز طرح‌ها مبتنی بر 5 دقیقه بود. به طور کلی رضایت 90 درصدی از اجرای مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی 2018 فوتبال داشتم و شرکت‌کنندگان در آن مرتکب اشتباه روشن و واضحی نشدند. همه چیز مرتب بود و گروه فنی فعالیت خوبی داشت. در بخش فنی با یک شرکت بسیار قابل اعتماد همکاری کردیم که توانستند با جمع‌آوری دکوراسیون و مواد تزئینی مراسم اختتامیه در مدت‌زمان 2 به جای 5 دقیقه رکوردزنی کنند.

فلکسی میخایلوف اظهار داشت: برای نخستین‌بار در جام جهانی 2018 فوتبال شکل جدیدی از مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه به نمایش گذاشته شدند و همین مسئله کار ما را بسیار سخت‌تر کرد. در مراسم‌های پیشین 20 تا 30 دقیقه مدت‌زمان اجرا بود و گروه فنی برای هماهنگی‌های پایانی 60 تا 90 دقیقه قبل از شروع بازی‌ها زمین ورزشگاه را در اختیار می‌گرفتند. در جام جهانی 2018 روسیه این زمان را کاهش دادیم و به 10 تا 12 دقیقه رساندیم و نیم‌ساعت قبل از شروع بازی افتتاحیه و اختتامیه مراسم‌ها اجرا شدند. در تعداد افراد شرکت‌کننده در مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه با توجه به مقیاس زمین ورزشگاه لوژنیکی مسکو  محدودیت‌هایی داشتیم. در طول اجراهای خود باید از زمین چمن و پوشش آن با توجه به برگزاری بازی‌ها محافظت می‌کردیم تا هیچ‌گونه آسیبی نبینند. این برای ما مهم‌ترین مسئله بود.

جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه برگزار شد و با قهرمانی فرانسه پایان یافت.

جام جهانی روسیه جام جهانی روسیه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین