کد خبر: 27329 A

دیدار فوتبالیست‌های غارنشین با زلاتان در برنامه الن

دیدار فوتبالیست‌های غارنشین با زلاتان در برنامه الن

ایران آرت: ۱۲ نفر از فوتبالیست‌های نوجوان تایلندی که ۱۷ روز در غاری تاریک زندانی شده بودند، در نخستین حضور رسانه‌ای جهانی خود با زلاتان ایبراهیموویچ در آمریکا دیدار کردند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، نوجوان‌ها که همراه مربی خود به برنامه گفتگومحور الن دی‌جنرز رفته بودند، حالا دیگر برای خودشان به چهره‌هایی سرشناس و البته محبوب تبدیل شده‌اند. شیوه نجات معجزه‌آسای آنها پس از 17 روز زندگی در شرایط سخت و غارنشینی در میانه‌های تابستان گذشته توجه مردم دنیا را به خود جلب کرد و در شرایطی که تصور می‌شد فقط خود تایلندی‌های پیگیر سرنوشت بچه‌ها هستند اما تور جهانی آنها ماجرایی جالب‌تر رقم زد.

بچه‌های فوتبالیست که برای حضور در المپیک تابستانی جوانان به بوینوس‌آیرس در آرژانتین رفته بودند، چند روز پیش در برنامه الن حاضر شدند و به کمک یک مترجم با مجری سرشناس گفتگو کردند. آنها گفتند که تولد چهار نفرشان در روزهای غارنشینی بوده اما نتوانسته‌اند جشن بگیرند. ضمن اینکه تقریبا چیزی از فرآیند عملیات نجات به خاطر نمی‌آورند؛ عملیاتی که برای بیرون آوردن هر کدام از بچه‌ها از غار حدود هشت ساعت طول کشید.

این بچه‌ها که بیشتر از خانواده‌های فقیر تایلندی هستند، در پاسخ به الن درباره آینده خودشان حرف‌های بامزه و جالب زدند؛ خوب درس بخوانند، شغل خوب داشته باشند و تبدیل به فوتبالیست‌های حرفه‌ای شوند تا بتوانند از خانواده‌های خود مراقبت کنند. جالب‌ترین بخش برنامه هم زمانی بود که زلاتان ایبراهیموویچ ناگهان از پشت صحنه ظاهر شد و بچه‌ها و مربی‌شان با خوشحالی و شگفتی قهرمان واقعی خودشان را در آغوش گرفتند.

بازیکن سوئدی که حالا عضو باشگاه لس‌آنجلس گلکسی است، با همه خوش و بش کرد و در سخنانی کوتاه گفت: «این بچه‌ها و این تیم شجاع‌تر از من هستند و در کار گروهی‌شان صبر و ایمان از خود نشان دادند. این شاید بهترین تیم در تمام جهان باشد.»

تایلند الن دینجرس زلاتان ابراهیموویچ فوتبالیست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین