کد خبر: 32128 A

عادل فردوسی پور کدام فیلم جشنواره فجر را پسندید؟

عادل فردوسی پور کدام فیلم جشنواره فجر را پسندید؟

ایران آرت : عادل فردوسی‌پور مجری سرشناس برنامه ۹۰ مهمان ویژه فیلم سینمایی سرخپوست بود و برای دومین بار در روز چهارشنبه به پردیس سینمایی ملت آمد.

عادل فردوسی‌پور در پایان این فیلم سینمایی درباره سرخپوست گفت: «خوب بود.دوست داشتم ولی راستش متری شیش و نیم را که قبلش دیده بودم بیشتر دوست داشتم . سرخپوست اتفاقا فیلم خوبی بود اما متری شش و نیم تعلیق های بیشتری داشت و من بیشتر پسندیدم.»

او به خبرآنلاین گفت: «البته من امسال پنج فیلم دیدم. غیر از این فیلم ها تختی و آشفتگی و مسخره باز را هم دیدم ولی راستش را اگر بخواهید فکر کنم باز هم از همه فیلم هایی که دیدم متری شیش و نیم را بیشتر دوست داشتم.»

عادل تقریبا هر سال پای ثابت تماشای فیلم‌های جشنواره است و معمولا خیلی از فیلم ها را می بیند. او درباره اینکه آیا باز هم در برنامه‌اش فیلم دیگری برای تماشا هست گفت: «باید برنامه را ببینم. فکر می کنم باز هم باشد فیلم‌هایی که می‌خواهم ببینم.»

او درباره علاقه به فیلم، ترجمه کتاب، اجرای تلویزیونی و تحلیل فوتبال گفت: «آره فکر کنم موجود خاصی هستم ملغمه ای  از همه این چیزها! همه را دوست دارم.»

عادل که اینجا فقط برای سینما آمده بود، خیلی عجله داشت که زودتر برگردد خانه چون انتهای فیلم با بازی ال‌کلاسیکو همزمان شده بود. فوتبال، ورزشی که عادل اصلا اهل از دست دادنش نیست و البته امروز در یکی از معدود موارد روزگارش، بازی‌های لیگ را ندیده بود تا متری شیش و نیم را ببیند.

متری شیش و نیم دومین ساخته سعید روستایی ست که با سرمایه گذاری مشترک محمدصادق رنجکشان و سیدجمال ساداتیان تولید شده است. در این فیلم که یکی از محبوب ترین انتخاب های مردمی هم هست، پیمان معادی، نوید محمدزاده  پری ناز ایزدیار....ایفای نقش می کنند. 

چینش خاص بازیگران، لوکیشن های متعددی که صفر تا صد ساخته شد و حدود ده هزار هنرور هزینه ای بسیار برای این فیلم می طلبید که ساداتیان در مقام تهیه کننده از رنجکشان دعوت کند تا با مشارکت در ساخت این فیلم، اثری منحصر به فرد در سینمای اجتماعی ایران با موضوع مواد مخدر و معضلات عجیب غریب آن که این روزها به یک غول واقعی برای خانواده ها تبدیل شده، تقدیم مردم ایران شود. 

 

عادل فردوسی پور فیلم متری شیش و نیم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین