کد خبر: 32534 A

کارگردان زن لبنانی میهمان اپرا وینفری شد / عکس

کارگردان زن لبنانی میهمان اپرا وینفری شد / عکس

ایران آرت: فیلم لبنانی کفرناحوم به کارگردانی نادین لبکی پس از نمایش در جشنواره‌ها و محافل بین المللی، موفقیت‌های بسیاری کسب کرده و علاوه بر کسب چند جایزه مهم توانسته در بخش جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان نامزد شده و به رقابت بپردازد.

اوپرا وینفری مجری و فعال رسانه آمریکایی، اعلام کرده که از فیلم نادین لبکی خوشش آمده و آن را پسندیده است. او در اینستاگرامش تصویری از خود و نادین لبکی و همسر او (خالد مرنز) را منتشر کرد. او میزبان نادین و خالد در ضیافت ناهار بوده است.

وینفری از این میزبانی ابراز خوشحالی کرده و نوشته: نگاه کنید نادین لبکی و همسرش خالد...

وینفری خاطر نشان کرد که فیلم کفرناحوم را خیلی دوست دارد و از طرفدارانش خواست تا اگر توانستند و فرصت پیدا کردند این فیلم را حتماً ببینند.

50638524_136383897397117_591883064593262979_n

به گزارش تابناک باتو، این نخستین بار نیست که اوپرا وینفری، چهره شناخته شده رسانه‌های آمریکایی کفرناحوم را تحسین می‌کند. او پیش از این هم تصویری از فیلم را منتشر کرده و نوشته بود که این فیلم ارزش دیدن دارد.

او می‌گوید با دیدن فیلم می‌توانید با زندگی بچه‌هایی شریک شوید که هر روز این تجربه‌ها را تکرار می‌کنند و از گروه تولید فیلم هم تشکر کرده بود.

کفرناحوم درامی لبنانی درباره پسر ۱۲ ساله‌ای به نام زین است که از پدر و مادرش به خاطر اینکه او را به دنیا آورده و در معرض رنج‌های زندگی قرار داده اند_ رنج‌هایی که او هر روز به ناچار باید تحمل کند_ به دادگاه مراجعه و شکایت می‌کند.

کفرناحوم

این فیلم نامزد دریافت جایزه نخل طلا، جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کن، جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن و چندین جایزه معتبر بین المللی دیگر شده است.

اپرا وینفری کارگردان نادین لبکی کفرناحوم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین