کد خبر: 3601 A

راز لاغری خواهران کارداشیان

ایران آرت: در میان ستاره ها و مدل های هالیوودی کاهش وزن در میان خواهران کارداشیان بیشتر به چشم می خورد زیرا این خانواده با اضافه وزن زیادی روبرو بودند که پس از معروفیت به خوبی توانستند وزنشان را پایین بیاورند. ما در ادامه به چند روشی که آنها در این زمینه به کار بردند می پردازیم.

خواهران کارداشیان برای کاهش وزن از چه روش هایی استفاده می کنند؟

– محدود کردن کالری

کارشناس تغذیه این خانواده می گوید کیم کارداشیان روزانه بیشتر از ۱۸۰۰ کالری مصرف نمی کند که این میزان برای تناسب اندام خانمی در این سن استاندارد است و با این کار می تواند وزنی ثابت داشته باشد. بنابراین توجه به میزان کالری مواد غذایی تاثیر فوق العاده ای در کاهش وزن خواهد داشت.

– انجام ورزش مورد علاقه

یکی از خواهران کیم کارداشیان عادات غذایی غیر قابل کنترلی داشت و زمانی که خسته یا ناراحت بود به پر خوری روی می آورد بعد از مدتی او این عادت ها را تبدیل به عادات مثبتی مثل انجام ورزش ها و تحرک های دلخواه کرد و زمانی که عصبانی یا مضطرب بود ورزش می کرد یا برنامه های دلخواه تلویزیون را تماشا می کرد که این کار به کاهش وزن او کمک قابل توجهی کرد.

– هدف گذاری واقعی

کیم کارداشیان برای سال ۲۰۱۰ خود یک هدف و یک وزن مشخص را تعیین کرده بود که پزشکان هم در این زمینه معتقدند داشتن اهدافی که نزدیک به واقعیت است شما را در مسیر کاهش وزن ثابت قدم نگه می دارد بنابراین یک وزن معقول برای خودتان تعریف کنید.

– نوشیدن ۱۲ فنجان سم زدا در روز

خواهران کارداشیان روزانه حدود ۱۲ فنجان نوشیدنی های سم زدا مصرف می کردند که کارشناسان تغذیه معتقدند لزوما نباید این میزان باشد و می توانید تا جایی که می توانید از نوشیدنی ها و دمنوش های سم زدا مثل چای زنجبیل یا عسل استفاده کنید.

– مصرف پروتئین بسیار

رژیم غذایی خواهران کارداشیان شامل ۳ تا ۴ وعده پروتئین در روز می شود که علاوه بر خواص آن برای بدن کالری کمتری داشته و احساس سیری بیشتری را به بدن منتقل می کند و به اعتقاد پزشکان به تراکم عضلات برای سوزاندن چربی بیشتر کمک می کند.

 

رژیم غذایی کاهش وزن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین