کد خبر: 39085 A

افشاگری یک جراح درباره عمل‌ زیبایی کیت میدلتون/ عکس

افشاگری یک جراح درباره عمل‌ زیبایی کیت میدلتون/ عکس

ایران آرت: خبر‌های زیادی در چند وقت اخیر درباره بوتاکس کیت میدلتون برای از بین بردن چین و چروک‌های صورتش منتشر شده است. یک جراح زیبایی به نام «منیر سومجی» که در لندن پایتخت انگلستان کار می‌کند، در صفحه اینستاگرامش ادعا کرد که کیت میدلتون یکی از مراجعه کنندگان او بوده است.

او نوشته که کیت به «بِیبی بوتاکس» علاقه دارد و از فالوئرهایش خواسته تا به از بین رفتن چین و چروک‌های پیشانی کیت میدلتون نگاه کنند.

به گزارش تابناک باتو، منظور از «بیبی بوتاکس» تکنیک مبتنی بر تزریق دز‌های بسیار کمی از سم بوتولینوم برای از بین بردن خطوط صورت است که در عین حالت طبیعی صورت را حفظ می‌کند.

IMG_20190820_142702_858

به دنبال جنجال‌های به وجود آمده ناشی از این ادعا کاخ سلطنتی کینزنگتون، به توضیح ماجرا پرداخت. آن‌ها چنین ادعایی را تکذیب کردند و سخنگوی کاخ گفت: این ادعا به طور کل درست نیست، و از سوی دیگر ممکن نیست خانواده سلطنتی برای هر گونه عمل تجاری، اجازه تبلیغ بدهند.

کارشناس زیبایی ویژه دوشس کمبریج نیز مدعی است که کیت هر روز صبح صورت خود را با آب ولرم شستشو می‌دهد و سپس به منظور باز کردن منافذ پوست، در معرض بخار قرار می‌گیرد و سپس صورت را با یک پارچه سبک ساخته شده از پنبه به مدت ۱۵ دقیقه می‌پوشاند که پوست را از هرگونه ناخالصی‌ها پاک می‌کند. این متخصص آرایشی و بهداشتی تأکید می‌کند که پوست حداقل یک بار در روز به چنین روالی نیاز دارد تا منافذ صورت تمیز شود.

او می‌گوید علاوه بر همه اینها، مرطوب کردن پوست نیز یکی از روش‌های ضروری برای زیبایی ظاهری پوست بسیار مفید است و این جنبه از سوی کیت مورد توجه قرار می‌گیرد. او همیشه از کرم‌های مرطوب کننده استفاده می‌کند، به خصوص آن دسته از کرم‌هایی که در ترکیب خود روغن زیتون و زردچوبه به طور مستقیم وجود دارد. کیت همچنین از برش‌های لیمو برای یکپارچه کردن رنگ پوست به روش طبیعی استفاده می‌کند.

 

مدل عمل زیبایی کیت میدلتون جراحی زیبایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین