کد خبر: 41106 A

جشن تولد ۴۹ سالگی همسر شاهرخ خان/ عکس

جشن تولد ۴۹ سالگی همسر شاهرخ خان/ عکس

ایران آرت: ستاره هندی شاهرخ خان، جشن تولد ۴۹ سالگی همسرش گوری خان را جشن گرفت. گوری خان طراح معروف دکور است. جشن تولد او در یک ضیافت شام خانوادگی برگزار شد.

شاهرخ خان از مهمانانشان در خانه ساحلی در "باندرای" بمبئی استقبال کردند.در جشن تولد چهل و نه سالگی گوری همچنین دوستان نزدیک این زوج از جمله "مادو شالینی" و "سانجی پَسی" از دهلی نو آمده و حضور داشتند.

مشاهیر هالیوودی جشن تولد گوری خان، این طراح دکور و تهیه کننده معروف را که روز سه شنبه ۸ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی برگزار شد، تبریک گفتند.

به گزارش تابناک باتو، بسیاری از دوستان نزدیک زوج محبوب هالیوودی جشن تولد آخرین سال دهه چهارم زندگی گوری خان را در فضای مجازی به او تبریک گفتند، از جمله "کاران جوهر"، او در متنی که به این مناسبت منتشر کرد نوشت: گوری بهترین دوست و حامی در لحظات سخت زندگی است که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید.

1

 

خانم "فرح خان" کارگردان معروف هم با شوخی به نظم و وقت شناسی او اشاره کرد و نوشت: گوری از آن آدم‌هایی است که می‌توانید هر وقت خواستید به او زنگ بزنید البته فقط قبل از ساعت ۱۰ شب!

4

شایان ذکر است شاهرخ خان در سن هجده سالگی در یک مهمانی با گوری چیبر که در آن زمان ۱۴ ساله بود آشنا شد و این آشنایی در نهایت پس از چند سال به ازدواج ختم شد. گوری به شدّت با بازیگری او مخالف بود و اصلاً نمی‌خواست تا شاهرخ خان در سینما پا بگیرد، اما پس از موفقیت اولین فیلم وی و تکرار این موفقیت در کار‌های بعدی، آن‌ها در بمبئی مستقر گشتند. شاهرخ خان سه فرزند دارد، پسر بزرگش آریان و دخترش سوهانا نام دارند. برای تولد فرزند سوم به نام آبرام از یک مادر میانجی استفاده کردند.

3

2

 

شاهرخ خان سوپراستار آقای بازیگر بازیگر مشهور
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین