کد خبر: 43679 A

دو ستاره سینما دوباره عاشق هم شدند؟

دو ستاره سینما دوباره عاشق هم شدند؟

ایران آرت: با وجود این که جنیفر آنیستون و برد پیت مدت‌هاست از یکدیگر جدا شده‌اند و پیت در این فاصله یک بار ازدواج کرده است، اما رابطه دوستانه بین پیت و آنیستون قطع نشده است.

پس از جدایی برد پیت از آنجلینا جولی طی یک سال اخیر شایعات متعددی از روابط وی با زنان مختلف مطرح شد. گرچه پیت اخیرا تمامی این شایعات را تکذیب کرده است، اما نمی تواند منکر رابطه صمیمی و دوستانه خود با جنیفر آنیستون شود. زنی که سالها با او زندگی کرد و بسیاری از مخاطبان این دو نفر را بهترین زوج هالیوودی می دانستند.

به گزارش انتخاب، اکنون یک منبع آگاه و نزدیک به این زوج سابق فاش کرده که جنیفر آنیستون در جشن آخر هفته گذشته(تولد) میزبان برد پیت بوده است. گرچه مهمانهای دیگری نیز در این مراسم حضور داشتند که می‌توان به تام هنکس، ریتا ویلسون ، کیت هادسون، دنی فوجیکاوا ، لیزا کودرو و ریس ویترسپون اشاره کرد. با این حال، حضور برد پیت بین مهمانها معنا و مفهومی خاص دارد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، برد پیت از اولین مهمانها بوده و تا لحظه آخر مهمانی نیز در جمع مهمانها حضور داشته است. جالب است بدانید این دو نفر احتمالا در هفته های آتی باز هم یکدیگر را می بینند چرا که هر دو نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب و برخی دیگر از جشنواره  های معتبر هستند.

برد پیت و جنیفر انیستون

 

ازدواج برد پیت جنیفر آنیستون سلبریتی جنیفر انیستون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین