حجم ویدئو: 501.29K | زمان ویدئو: 00:00:07

ایران آرت: ازرا میلر بازیگر نقش "فلش" در "لیگ عدالت" و فیلم‌های "جانوران شگفت‌انگیز" در ویدیویی که یکشنبه شب منتشر شد در حال حمله به یک زن دیده می‌شود. هرچند شوخی یا جدی بودن این ویدیو در نگاه اول مشخص نیست اما منابع "ورایتی" نزدیک به بار محل درگیری در ایسلند تأیید کرده‌اند که این برخورد جدی بوده و مردی که در ویدیو دیده می‌شود میلر است.

در این ویدیوی ۷ ثانیه‌ای مردی دیده می‌شود که خطاب به زن جوانی که در حال لبخند زدن است می‌گوید: "می‌خواهی دعوا کنی؟ همین را می‌خواهی؟" میلر سپس گردن زن را می‌گیرد و آن را به زمین می‌کوبد. در این لحظه فیلمبردار سعی می‌کند جلوی او را بگیرد. این حادثه حدود ساعت ۶ بعد از ظهر ۱ آوریل در شهر ریکیاویک ایسلند روی داده است.

​به گزارش ۳۰نما، بنابر ادعای منابع نزدیک به بار، این برخورد زمانی شکل می‌گیرد که میلر با گروهی از هواداران پرشور مواجه و سپس وضعیت به تنش کشیده می‌شود و کارکنان بار بازیگر خشمگین را اسکورت می‌کنند.

میلر ۲۷ ساله سابقه‌ی بازی در "بتمن در برابر سوپرمن" را دارد و قرار است نقش "بری آلن" را در فیلم جداگانه‌ی "فلش" برای برادران وارنر بازی کند. او در فیلم "باید در مورد کوین حرف بزنیم" به کارگردانی "لین رمزی" هم در کنار "تیلدا سوئینتن" نقش‌آفرینی کرده است.

 

کد خبر: 47846 |

ببینید: حمله عجیب آقای بازیگر به یک زن

ارسال نظر