کد خبر: 48179 A

بازیگر معروف آزمایشگاه کرونایی احداث می‌کند

بازیگر معروف آزمایشگاه کرونایی احداث می‌کند

ایران آرت: شان پن، بنیان‌گذار مؤسسه‌ی خیریه‌ی "سازمان اجتماعی اقدامات امدادگرانه" تمرکز خود را به احداث آزمایشگاه‌های ویروس کرونا در کالیفرنیای جنوبی معطوف می‌کند. 

این مؤسسه با همکاری "اریک گارستی" شهردار لس‌آنجلس و آتش‌نشانی شهر آزمایشگاه‌های رایگان درایو-این احداث خواهد کرد. پن در مصاحبه با ام‌اس‌ان‌بی‌سی می‌گوید همکاران او هر روز شمار آزمایشگاه‌ها را چند برابر می‌کنند: "یکی از مسائلی که همیشه باید در نظر داشته باشیم این است که شرایط و نحوه‌ی آزمایش به سرعت در حال تغییر است، و ما به دنبال سریع‌ترین روش انجام آزمایش خواهیم بود."

به گزارش ۳۰نما، پن می‌گوید آزمایش‌ها در "فاز اول" قرار دارد و برای کمک به آتش‌نشانی لس‌آنجلس احداث می‌شود تا آنان به سرغ دیگر وظایف خود بروند. در فاز دوم مؤسسه جایگاه‌های مستقلی می‌سازد و با بخش لس‌آنجلس همکاری می‌کند. در فاز سوم آن‌ها همکاری خود با دیگر سازمان‌ها و ان‌جی‌اوها را آغاز می‌کنند تا به مناطق گسترده‌تری دسترسی داشته باشند.

بازیگر ۵۹ ساله‌ی برنده‌ی اسکار در سال ۲۰۱۹ فیم "پروفسور و مرد دیوانه" را روی پرده داشت. این فیلم به کارگردانی "فرهاد صفی‌نیا" با بودجه‌ی ۲۵ میلیون دلاری ساخته شد اما تنها ۵ میلیون دلار فروش کرد. او به تازگی فیلم "روز پرچم" را با بازی "کاترین وینیک" ستاره‌ی سریال "وایکینگ‌ها" و "جاش برولین" کارگردانی کرده است. این فیلم مراحل پس از تولید را سپری می‌کند.

 

هالیوود بازیگر شان پن بازیگر معروف کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین