کد خبر: 48264 A

افشای رابطه جنجالی رونالدو و کیم کارداشیان/ عکس

افشای رابطه جنجالی رونالدو و کیم کارداشیان/ عکس

ایران آرت: یک روزنامه انگلیسی به تازگی رابطه‌ی قدیمی بین کریستین رونالدو و کیم کارداشیان را افشا کرد. بنا به گزارش روزنامه سان، کیم کارداشیان و رونالدو در سال ۲۰۱۰ میلادی زمانی که او فصل اول خود را با باشگاه رئال مادرید سپری می‌کرد، با یکدیگر ملاقات کرده بودند.  بنا به گزارش روزنامه سان، کیم کارداشیان نیز یکی از دهها نفری بوده است که رونالدو پیش از ازدواج با جورجیا رودریگز با آنها در ارتباط بوده است.

این روزنامه فهرست کاملی از سلبریتی‌هایی را که در دوره‌های مختلف با رونالدو رابطه داشته‌اند را منتشر کرد، از جمله ستاره تلویزیون پرتغال میرش رومیرو ۲۰۰۵، مدل لباس انگلیسی جیما اتکینسون ۲۰۰۷، بازیگر هندی بیپاشا باسو ۲۰۰۷، پاریس هیلتون بازیگر و خواننده آمریکایی ۲۰۰۹، کیم کارداشیان ۲۰۱۰ و مدل لباس روسی ارینا شایک ۲۰۱۰_۲۰۱۵ و روزنامه نگار اسپانیایی لوسیا ویلالون و دیزیره کوردیرو ملکه‌ی زیبایی اسپانیا سال ۲۰۱۴.

به نوشته تابناک باتو، روزنامه سان در این گزارش از رابطه عاشقانه سری بین کیم کارداشیان و رونالدو در حدود ۱۰ سال پیش برداشت. رونالدو در آن زمان ۲۵ ساله و کیم کارداشیان ۲۹ ساله بوده است. کیم الآن ۳۹ سال سن دارد و با کانیه وست خواننده معروف در سال ۲۰۱۴ ازدواج کرد. رونالدو  ۳۵ سال دارد و با مدل لباس اسپانیایی جورجینا رودریگز  ازدواج کرده است. دیدار ی بین رونالدو و کیم کارداشیان در سال ۲۰۱۰ میلادی و در سفر سه روزه کیم کارداشیان به مادرید رخ داده است.

 

رونالدو بیش از یک ماه است که در خانه خود در مادیرای اسپانیا قرنطینه به همراه خانواده اش جورجینا چهار فرزندش و مادرش که به تازگی از سکته مغزی بهبود یافته است سپری می کند.

خانواده رونالدو

 

کریستیانو رونالدو کیم کارداشیان رونالدو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین