کد خبر: 49000 A

خوشحالی آقای بازیگر از قرنطینه شدن در یک مکان افسانه‌ای

خوشحالی آقای بازیگر از قرنطینه شدن در یک مکان افسانه‌ای

ایران آرت: مت دیمون به همراه همسرش "لوسیانا باروسو" و سه دخترش در دالکی ایرلند روزهای قرنطینه را پشت سر می‌گذارد. ستاره‌ی فیلم "شیوع" در مصاحبه با رادیوی محلی "اسپین ۱۰۳۸" می‌گوید:‌ "اینجا مثل داستان‌های افسانه‌ای است. یکی از زیباترین جاهایی است که رفته‌ایم." 

دیمون ۴۹ ساله که یکی از دوستان نزدیکش در این شهر خانه دارد می‌گوید در فاصله‌ی دو کیلومتری شهر ساکن شده: "تا فاصله‌ی دو کیلومتری اینجا درخت و جنگل و دریا وجود دارد، جایی که تا شعاع دو کیلومتری بهتر از اینجا باشد سراغ ندارم."

به گزارش ۳۰نما، ستاره‌ی فیلم‌های "بورن" می‌گوید شهر چند روز پس از رسیدن او و خانواده‌اش قرنطینه شده، بنابراین موفق نشده از تمام زیبایی‌های منطقه لذت ببرد. با این حال، می‌گوید به کتاب‌فروشی و یک کافی‌شاپ محلی سر زده و با یکی از کارکنان آن‌ صمیمی شده: "آن زن گفت: "اینجا معمولاً شلوغ است و من تمامی مشتری‌هایم را می‌شناسم برای اینکه هر یک از آن‌ها سه تا پنج دقیقه می‌مانند و ما با هم گفتگو می‌کنیم." این مسئله بسیار جالب بود چون که یکی از اولین شغل‌های من در کافی‌شاپ بود."

دیمون به زودی از ایرلند خارج می‌شود چرا که قصد دارد به ملاقات دخترخوانده‌‌اش "الکسیا" برود که اخیراً در نیویورک به ویروس کرونا مبتلا شده است. دیمون می‌گوید: "چهار دختر دارم و قرار است با دختر بزرگ‌تر در پایان این ماه ملاقات کنم… اما حال همه خوب است. به لس‌آنجلس برمی‌گردیم و الکسیا هم می‌آید تا ببینیم چه باید کرد. در وضعیت عجیب و مبهمی گرفتار شده‌ایم."

او سپس از نخست‌ وزیر ایرلند ستایش می‌کند: "شما رئیس جمهوری دارید که به بیمارستان‌ها سر می‌زند و خودش دست به کار می‌شود. عجب آدم نترسی، سطح او بالاتر از بقیه است." 

دیمون سال گذشته میلادی فیلم "فورد در برابر فراری" به کارگردانی "جیمز منگولد" را روی پرده داشت و در نقش "کارول شلبی" بازی کرد. این فیلم نامزد چهار اسکار از جمله بهترین فیلم سال بود و در بخش بهترین تدوین برنده‌ جایزه شد.

 

مت دیمون بازیگر قرنطینه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین